• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • signea

Jag tänkte beställa ett parasoll idag. Vilken webbshop ska man satsa på? Snabb leverans.

Vilken färg tycker Ni jag borde satsa på? Jag har sand bas och orange och brun suflett och lock.

Tacksam för hjälp ;=)

• Leo och Elliots Mamma
    MissR skrev 2010-05-31 08:28:21 följande:
    Någon som beställt sin vagn från fruugo.comVar ju jättebilligt och utan frakt.
    Kolla längre bak i tråden så har du svaret, verkar vara endel.
  • AnPa
    signea skrev 2010-05-30 13:32:34 följande:
    Funkar endast Bugaboos egna parasoll på vagnen?
    Jag undrar också! :D
  • han

suck ...en till fråga till er alla experter :/ har precis fått min parasoll från tradera, men människan har bara skickat med fäste nr3 till cam... var ska den sitta på vagnen? den verkar ju alldeles för stor {#lang_emotions_undecided} och kan man köpa lösa fästen? funkar fästena från mugghållaren?
    oj vad många frågor det blev{#lang_emotions_embarassed}

• Noiis
    han skrev 2010-05-31 11:50:23 följande:
    suck ...en till fråga till er alla experter :/ har precis fått min parasoll från tradera, men människan har bara skickat med fäste nr3 till cam... var ska den sitta på vagnen? den verkar ju alldeles för stor  och kan man köpa lösa fästen? funkar fästena från mugghållaren? oj vad många frågor det blev
    den ska sitta på ramen, dom gamla parasollen kom bara med de fästet och kan inte bytas. kan man ta bort fästet på ditt?
    bonti och NK har fästen hemma. säkert kidzshop.se oxå! ja de e samma fästen som till mugghållaren
  • Tjejen79
    MissR skrev 2010-05-31 08:28:21 följande:
    Någon som beställt sin vagn från fruugo.comVar ju jättebilligt och utan frakt.
    Jag har beställt men inte fått den ännu... beställde den förra veckan å den är nu påväg, hoppas jag hinner få den i veckan!
    ♥ Isa 080606 & Thea 100528 ♥ rosadagar.blogg.se
  • signea
    signea skrev 2010-05-31 08:24:06 följande:
    Jag tänkte beställa ett parasoll idag. Vilken webbshop ska man satsa på? Snabb leverans. Vilken färg tycker Ni jag borde satsa på? Jag har sand bas och orange och brun suflett och lock. Tacksam för hjälp ;=)
    nån?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21