• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Senap
    straw2008 skrev 2010-05-29 20:27:47 följande:
    Jag ser ofta frankofants... tycker tyvärr de ser riktigt stökiga o fula ut... inte min smak ALLS o skulle aldrig i hela livet bbetala så mkt som de kostar. En bra sak med dom är ju dock att det är reflex fastsydd utmed kanten (har jag för mig i alla fall.
    Jag är inte så imponerad av deras reflex faktiskt. För att reflexen ska göra någon nytta ska den sitta i  knähöjd.
    Jag ser alldeles för många vagnar på stan med reflexen i brösthöjd. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Steph
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 20:12:19 följande:
    Steph: Jag lägger mig i lite också Alla Bugaboovagnar (utom Bee) har handtag som är ruckbara några centimeter, även ramen går att rucka lite. Det är en del av fjädringen och skall vara så
    Ok då är allt som det ska va bra! Då är det bara bebisen vi väntar på så är allt tipp topp

http://yoursoulmates.blogg.se/
  • straw2008
    imsa skrev 2010-05-29 22:14:09 följande:
    skulle behöva lite hjälp.vart kan man finna extra parasoll- eller muggfästen till bee? som kan leverera denna vecka som kommer, innan fredag?
    Finns på bonti för 25 kr.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Emma Görander
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 16:36:58 följande:
    Igår eller häromdagen så var det en stackare som undrade över vinterhjulen men nu kan jag inte hitta inlägget Det gällde om det var något fel på hennes vinterhjul eftersom de vobblade när hon knäppte loss dem. Svaret är att det inte är något fel; de skall vara helt fastspända när man kör med vagnen, anledningen till att man kan spänna loss och vinkla dem är för att chassit skall kunna gå att fälla ihop på ett tillfredsställande sätt.
    Tack för hjälpen! :)
  • AngelicaS83
    han skrev 2010-05-29 18:34:15 följande:
    jag tycker oxå den är finast bland alla frankofants :) men hur kommer det sig att ingen verkar ha de sufletterna? har inte sett några på stan heller...är det för att de är för dyra eller att de bara inte faller folk i smaken :/ jag var inne på bonti och efterfrågade endast sufflett, men precis som du säger är det beställningsvara och kommer ta veckor och jag har inte lyckats hitta något på kidzshoppen :( jag vet inte hur jag tänkte...men jag tror det var ruskigt kallt ute när jag beställde min vagn med svart fleece   som ni ser så behöver jag en ny sufflett asp! en till fråga hur mycket kostar endast (orginal) suffletten? tänkte om man hittar på blocket eller tradera så man inte betalar överpris :)
    Jag har sett någon internetshop som sålde bara suffletter för 498kr. skall kika runt å se om jag hittar sidan igen.
  • Amorficlya

Hej har ett problem jag skulle behöva en ny sele till min frog alltså allt ihopa inklusive de som sitter på ramen. Är det något man kan köpa någonstans? Tacksam om någon kan hjälpa mig.

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • han

tack för all hjälp tjejer:) men nu vann jag precis en vit canvas sufflett på tradera ...pust
    och ang frankofant...nja inte reflexen som lockar, jag är däremot förälskad i lisa bengtssons röriga stökiga härliga design ;P därav den sufflan <3

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21