• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • linaenn
    MissEllie skrev 2010-06-12 08:45:55 följande:
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

Så, min fråga till Er är: Vilken färg har ni och är ni nöjda?
    Jag håller med Stargirl. Brun bas är supersnyggt, det har jag. Och så har jag brun top och PF Skurvy-top. Och en offwhite suflett. Just nu har jag på offwhite suflett och liggdelslocket från Skurvy. Supersnyggt. Finns bild i min blogg.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Linmin

Någon som har en bild att lägga ut på bugaboos ståbräda när den är fäst på vagnen?

• solouniko
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

När jag först beställde vagnen så blev den grå/rosa men jag tröttnade ganska fort på den gråa basen. Nu har jag brun bas och jag tycker den är finast av alla, dessutom matchar den i stort sett alla toppar! Jag har brun, rosa, gul, röd och orange toppset till och alla är lika fina! Och en offwhite åkpåse till, är suuperfint om man har brun/brun vagn! Och nu på sommaren har jag orange sommarsuffla och brunt parsoll, mums
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • AngelicaS83
    Hej,

Jag hade utgått från vilket chassi jag vill ha, det vanliga silvriga eller svart,
    Personligen tycker jag både all black och paul frank är skitsnygga.
    Men black vinner för mig, du kan matcha allt till den, paul frank tyget är för mig lite åt pojkiga hållet (min åsikt). Sen om du ångrar dig efteråt kan du ju alltid köpa till frank som toppset, det samma kan du ju inte göra med den andra.
    Jag själv väntar på min vagn, jag beställde grå bas med cerise och en extra klädsel i sand. Men från fruugo och där hade dem inte all black, annars hade jag helt klart valt den.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-06-12 14:26:50 följande:
    Jag tycker att den bruna basen är snyggast. Den passar ihop i princip med alla toppfärger.
    Jag hade köpt brun bas med brun topp och en offwhite topp. Då har man en enfärgad vagn när man vill och en offwhite att varva med. Sen köpt offwhite åkpåse, offwhite parasoll, mugghållare och brun Bugaboo Skötväska
    Nä, jag håller med om allt, men jag hade valt den vita Bugabooväskan
    Jo just det!
  • Joddan

6500 är de bra för 1år gammal cameleon heldenim med precis utbytt chassi+bas? Inga fler tillbehör?

Silas 2009-03-03
  • MissEllie

Tack för alla förslag tjejer på färg! Uppskattar all input och förslag.

Det blev en all black för vår del med löfte till sambon om eventuell PF-topp senare  Den kvinnliga listen vann... Jag är supernöjd måste jag säga och riktigt längtar efter att få ut och testa.

Angelickas83: Håller med dig, det är pojkaktigt och vi vet inte vad det blir för kön så jag vill gärna ha det mer neutralt. Dock blev det en röd P.F åkpåse av bara farten...

Linanenn: Ska in och kika i ditt galleri, kan mycket väl tänka mig off-white framåt vårkanten.

• MissEllie

Hahahah som sagt, kvinnlig list Jag bytte sufflen mot en Stokke-spjälsäng och ett skötbord så jag är nöjd...

Och känner jag mig själv rätt så blir det andra topptyger framöver, speciellt då man vet vilket kön det blir.

• Stargirl
    Kajsan skrev 2010-06-12 22:28:16 följande:
    Nä, jag håller med om allt, men jag hade valt den vita Bugabooväskan
    Aaaah....också snyggt.
    Men jag jade ändå valt den bruna...den är så mumsig.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21