• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Emma Görander skrev 2010-06-10 21:19:19 följande:
    så fårskin är bra till himla mycket! :)
    Ull är bäst till mycket. *gilla*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • LR75

ang alex schulman.
    jag undrar bara hur dom har fått fast suffleten...eller ligger den bara där baom och skräpar typ?

• Leo och Elliots Mamma
    HemmaHosSofi skrev 2010-06-10 13:01:38 följande:
    Vi har den lösningen, och har liggdel på nu utan problem. Hur det är med ståbräda och snö har jag ingen aning om, det märker vi Beror väl lite på vart du bor, hur plogat det är osv. I värsta fall blir det en billig syskonvagn över vintern men jag hoppas slippa.
    Var har du köpt din "Tiny Tot"? Kan man ta av sitsen å använda den som "bara" ståbräda??
  • mallan brallan
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-06-10 22:44:08 följande:
    Var har du köpt din "Tiny Tot"? Kan man ta av sitsen å använda den som "bara" ståbräda??
    Ja ra, pallen ploppar man bara av och lägger i varukorgen när den inte behövs.
  • Joddan

LR75 varje bild som han lägger ut på vagnen är felmobterad på något vis. Oavsett hur långa kommentarer jag lämnat så har han ändå så på bild. Men hans vagn i verkligheten live de gånger jag sett den har den varit korrekt så långt jag kunde se. Han vill nog bara provosera lite. Äääääälskar min Bee+!!!!!!!!!! Bara så ni vet liksom, fall ni missat

Silas 2009-03-03
  • HemmaHosSofi
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-06-10 22:44:08 följande:
    Köpt min beg. på blocket. Om du googlar hittar du säkert en butik som säljer.
    Ja den går att ta av.
    http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor__chassi__brada__pall__m_m_27957161.htm?ca=11&w=1 (ej min!)
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • HemmaHosSofi
    Joddan skrev 2010-06-10 23:26:58 följande:
    LR75 varje bild som han lägger ut på vagnen är felmobterad på något vis. Oavsett hur långa kommentarer jag lämnat så har han ändå så på bild. Men hans vagn i verkligheten live de gånger jag sett den har den varit korrekt så långt jag kunde se. Han vill nog bara provosera lite. Äääääälskar min Bee+!!!!!!!!!! Bara så ni vet liksom, fall ni missat
    Silas 2009-03-03
    Säkert är det så, men man börjar ju undra vad som kommer här näst..
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • november09

så.. nu är hela sufletten mögelfri! Tog klorin som sista försök efter galltvålen som faktiskt fick bort en del.. Klorin fick bort allt från de ljusa tyget..
    Sittdelen har fortfarande fläckar kvar.. men ska ta en till omgång med klorin. vågade inte låta de ligga för länge så det blektes. Tyget ser ut att ha klarat sig.. men nu är frågan.. När de svarta fläckarna e borta e de då mögelfritt??? vågar man ha sin stösta skatt där i?

• Leo och Elliots Mamma
    mallan brallan skrev 2010-06-10 22:56:38 följande:
    Ja ra, pallen ploppar man bara av och lägger i varukorgen när den inte behövs.
    Å så praktiskt Du eller ngn annan vet ingen butik som säljer den? Å om den finns med den nya smidigare ståbrädan?
    HemmaHosSofi skrev 2010-06-10 23:39:26 följande:
    Köpt min beg. på blocket. Om du googlar hittar du säkert en butik som säljer.
    Ja den går att ta av.
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor__c... (ej min!)
    Tack
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21