• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Leo och Elliots Mamma

Fler frågor som jag hoppas att ngn vänlig själ kan svara på  
    Hittat en svensk webshop som säljer sitsen, men då står det att de passar ståbräd modellerna 07-09, är det enast de "osmidiga ståbrädorna" ? När kom de ståbrädorna med klicka på och av funtionen, utan att behöva lägga vagnen ned...ja ni kanske förstår vad jag menar...

http://www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=757

• Leo och Elliots Mamma
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-06-11 07:22:50 följande:
    Hittat en svensk webshop som säljer sitsen, men då står det att de passar ståbräd modellerna 07-09, är det enast de "osmidiga ståbrädorna" ? När kom de ståbrädorna med klicka på och av funtionen, utan att behöva lägga vagnen ned...ja ni kanske förstår vad jag menar...

www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.as...
    För på bilden ser det ju ut som att det e den senaste ståbrädan??
  • liar

Det var från familjetorget.se som jag hämtade bilden. Det står att den endast passar Buggans ståbräda och att det är 07-09 modell. Borde väll vara den nya?

Tack, nu vet jag att det funkar med liggdelen på!

• Fröken Småland
    Leo och Elliots Mamma skrev 2010-06-11 07:22:50 följande:

www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.as...
    Ståbrädan med Tiny Toten på bilden är av den äldre modellen och det är bara på den som Tiny Toten passar. Båda har sålts parallellt ett bra tag så årsmodell skall du helt glömma, du skall bara kolla på utförande. Absolut lättaste sättet att identifiera den nya ståbrädan är att kolla på hjulet; om ekrarna är vita så är det den nya. Det är med andra ord bara möjligt att få Tiny Tot-funktionen på ståbrädan med den "jobbiga" fastsättningen.
  • Candra

Hur fungerar  det där med ståbräda om man har handtaget på lägsta? Går det ändå, eller blir det för tajt?

• Leo och Elliots Mamma
    Fröken Småland skrev 2010-06-11 07:44:08 följande:
    Ståbrädan med Tiny Toten på bilden är av den äldre modellen och det är bara på den som Tiny Toten passar. Båda har sålts parallellt ett bra tag så årsmodell skall du helt glömma, du skall bara kolla på utförande. Absolut lättaste sättet att identifiera den nya ståbrädan är att kolla på hjulet; om ekrarna är vita så är det den nya. Det är med andra ord bara möjligt att få Tiny Tot-funktionen på ståbrädan med den "jobbiga" fastsättningen.
    Tack för svaret Aha, då får man väl hoppas att den så småningom kanske passar den med den "nya fästningen".  Måste ändå köra dubbelvagn när vi e hela familjen from okt och några månader frammåt. Försöker allt för att kunna köra buggan så mkt som möjligt
  • Moo

Hej tittar in här, har nämligen vunnit en bugaboo bee - och undrar om det är det någon av er som har den? nöjda? berätta gärna för och nackdelar med den

Hur fungerar den i terräng och i snö?

Kram Jenny

jennyn.blogg.se - stor tävling hos mig just nu!
  • Mumsi
    Candra skrev 2010-06-11 07:47:09 följande:
    Hur fungerar  det där med ståbräda om man har handtaget på lägsta? Går det ändå, eller blir det för tajt?
    Det funkar med min dotter som är nästan 3 år och 94 cm lång men det blir bekvämare för henne om jag drar ut handtaget lite och det blir då lättare för mig att gå bakom vagnen. Jag är inte speciellt lång, ca 165 cm. 
  • Stargirl
    Moo skrev 2010-06-11 10:07:11 följande:
    Hej tittar in här, har nämligen vunnit en bugaboo bee - och undrar om det är det någon av er som har den? nöjda? berätta gärna för och nackdelar med den

Hur fungerar den i terräng och i snö?

Kram Jenny
    Oj wow!!! Grattis!!

Det är ingen terräng vagn. Men du får testa dig fram och vad du tycker hur mycket du upplever att den klarar. Vi älskar våran Bee
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21