• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • futura

Oj käre nån den här tråden verkar inte vara död! Har en fråga till er. Har en Cam som är köpt okt 06. använd fram tills nu till ett och ett halvt barn. Jag ska sälja den nu och undrar vad man kan ta för den?

Mina tillbehör förutom det som hör till när man köper den är:
    Parasoll
    adaptrar till maxi cosi
    sommarsuflett
    denimklädsel

+ ståbräda som är nästan helt ny som jag undrar om ni tycker jag ska lägga ut i egen annons?

Jag funderar på ett ca pris på 4000 utan ståbräda. Vad tycker ni? GÄrna många svar  

• futura

Lägger till en viktig sak!

Oj käre nån den här tråden verkar inte vara död! Har en fråga till er. Har en Cam som är köpt okt 06. använd fram tills nu till ett och ett halvt barn. Jag ska sälja den nu och undrar vad man kan ta för den?

Parasoll
    adaptrar till maxi cosi
    sommarsuflett
    denimklädsel
    VINTERHJUL

+ ståbräda som är nästan helt ny som jag undrar om ni tycker jag ska lägga ut i egen annons?

Jag funderar på ett ca pris på 4000 utan ståbräda. Vad tycker ni? GÄrna många svar  

• thj
    futura skrev 2010-06-13 14:05:39 följande:

Parasoll
    adaptrar till maxi cosi
    sommarsuflett
    denimklädsel
    VINTERHJUL

Tycker det låter som ett bra pris
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • Stargirl
    futura skrev 2010-06-13 14:05:39 följande:

Parasoll
    adaptrar till maxi cosi
    sommarsuflett
    denimklädsel
    VINTERHJUL

Jag tycker 4000 är ett riktigt bra pris. Lägg ut den nu eller vänta till augusti. Efter midsommar och i Juli är folk inte ute efter att kika på grjerj på Blocket Bara som ett tips.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Bellbox

Jag undrar en sak då jag inte hade Buggan under mitt första barns ligg-period & nu gjort om den till liggdelen med lillebror:
    De där REMMARNA på ramen som är en del av sittdelens bälte hänger ju på sidan av chassit nu när man monterat bort sittdelen; vad gör man med DOM?! Ser lite lustigt ut...
    Har aldrig tänkt på det då jag sett andra buggor på stan så har jag missat nåt?? Drömmer

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Asereht
    Bellbox skrev 2010-06-13 15:05:46 följande:
    Jag undrar en sak då jag inte hade Buggan under mitt första barns ligg-period & nu gjort om den till liggdelen med lillebror:
    De där REMMARNA på ramen som är en del av sittdelens bälte hänger ju på sidan av chassit nu när man monterat bort sittdelen; vad gör man med DOM?! Ser lite lustigt ut...
    Har aldrig tänkt på det då jag sett andra buggor på stan så har jag missat nåt?? Drömmer
    Har du cam ska det finnas fickor på sidan av liggdelen där dom petas ned.

Har man Frog får man lägga dem på insidan och fästa dom under liggdelen tex. Iaf gjorde jag så, det kanske finns något bättre sätt som jag missat.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Bellbox
    Asereht skrev 2010-06-13 15:07:53 följande:
    Har du cam ska det finnas fickor på sidan av liggdelen där dom petas ned.

Har man Frog får man lägga dem på insidan och fästa dom under liggdelen tex. Iaf gjorde jag så, det kanske finns något bättre sätt som jag missat.
    AHA! Ja nu såg jag fickorna; har aldrig ens lagt märke till dem innan Tack så mycket!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Galia

Hej!
    Hoppas någon av er experter kan hjälpa...har köpt en bugga Cam som står och väntar på att bebisen kommer, men hade besök och skulle visa vårt inköp. När vi skulle demonstrera hur man tar bort liggdelen så gick det inte. Försökte trycka in de där vita runda knapparna på sidan men den lossnade inte. Efter ett tag fick vi loss den på ena sidan i taget bara. Har varit och försökt igen och det verkar vara något galet? Är det någon extra spärr vi missat? 
    Hade god lust att åka till affären och fråga men vi måste ju ta isär den för att få in den i bilen...frågar därför här innan vi ringer affären. Vore jätteglad om någon kan ge en lösning

• Joddan

Galia- Du ska inte trycka in de runda knapparna utan de fyrkantiga som sitter nedanför de runda. De runda är till för sittdelens vilodag sitt och liggläge sedan...

Silas 2009-03-03
  • Stargirl
    Galia skrev 2010-06-13 17:35:13 följande:
    Hej!
    Hoppas någon av er experter kan hjälpa...har köpt en bugga Cam som står och väntar på att bebisen kommer, men hade besök och skulle visa vårt inköp. När vi skulle demonstrera hur man tar bort liggdelen så gick det inte. Försökte trycka in de där vita runda knapparna på sidan men den lossnade inte. Efter ett tag fick vi loss den på ena sidan i taget bara. Har varit och försökt igen och det verkar vara något galet? Är det någon extra spärr vi missat? 
    Hade god lust att åka till affären och fråga men vi måste ju ta isär den för att få in den i bilen...frågar därför här innan vi ringer affären. Vore jätteglad om någon kan ge en lösning
    Det är inte de runda knapparna du ska trycka på....det är de vita fyrkantiga under som är knapparna man ska trycka in
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21