• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Snoppan skrev 2010-10-04 10:51:05 följande:
    Ja jag vill ju att den ska hänga RAKT!
    vadå inte hänger rakt? min OiOi hänger iaf rakt
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis
    jean1 skrev 2010-10-04 15:17:31 följande:
    *minns nu*

Vi fick ju ett svart topset i fleece när vi köpte vagnen och det var ju för att de slutat tillverka dem..

Vi använder den svarta fleecen nu och jag tycker det är supermysigt. Ute eller ej !
    jag håller med dig! jag gillar fleecen
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 16:22:24 följande:
    Jag personligen är inte förtjust i fleecen annat än för sufflettens passform men om jag hade gillat den så hade jag struntat blankt i vad som är modernt eller omodernt. Det är ungefär det sista i mitt liv som är viktigt Men populariteten - eller snarare bristen på - gör avtryck på begagnatmarknaden, därav min kommentar
    äh säg som det är! du hatar oss nu och vill inte prata med oss som gillar lite "Gammalt" slår vad om att de e därför du har alla åkpåsar för att matcha säsongens färg
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-10-04 16:57:30 följande:
    Haha, jag har inte en enda åkpåse kvar! FörvånadGråterFlört
    VA?????? :-O *ringer 112*
  • Noiis
    Bellbox skrev 2010-10-04 21:37:05 följande:
    men jag gissar på att hon har Bugaboon med det gamla chassit eller har jag fel?
    Drömmer
    aaaaaaaaahaaaaaaaaa juste de ja  
  • Noiis
    Kavat skrev 2010-10-05 14:21:48 följande:
    Fick äntligen tummen ur och fotade min underbara röda Gecko inför försäljning och såg att plasten överst på ena framhjulen är sprucket! Demon Mellan där man klämmer för att ta av det. Blä, den som är så fin i sprillans ny sittdel och suflett och så är hjulet kass. Måste se om jag hittar nya (beg) för gissar att det är bättre att ha hela hjul på den för att få ut mest vid försäljning!?
    Kan ju byta med Camens, men då måste jag fixa nya till den å andra sidan...
    Geckon funkar utmärkt som den är nu och hjulen kommer inte att trilla av, jag har ju inte ens märkt det när jag gjorde rent hjulen så det måste ha spruckit efteråt. Men så surt när jag äntligen får tummen ur! Gråter
    asså... jag kan tycka att det e en kostnads grej, släpper du geckon till ett bra pris så får man ju leva med att den har skavanker jag skulle inte byta mot mina cam hjul iom att de e olika hjul. då måste du ju byta båda hjulen och ha "sämre" hjul på din cam. camen ska du ju ändå ha kvar så de känns ju lite onödigt att du ska byta ner dig till nåt sämre bara för att du ska sälja.
    var ärlig och sätt den till ett bra pris istället
  • Noiis
    Miniigirl skrev 2010-10-06 10:29:52 följande:
    Har du med cam åt han?
    Får han bra med plats i den?
    Sitter fortfarande här och velar hur jag ska gör, om jag ska köpa en bugaboo eller inte! Men, våran 1½åring är ju bara 74 lång, så tänkte om din 90cm sitter bra, borde ju min göra det ett tag till oxå:)
    min 2,5 åring på 92 cm sitter bra i både camens och lodger. men samtidigt så e han ju väldigt smal. men på längden e de inga problem
  • Noiis

där e han 92 cm i cam åkpåse och minsta läget på bee plus åkpåsen sitter förövrigt lika bra när den e fullt utdragen då de finns gott om plats "uppe i fickan" som man inte kan dra över helt om man vill att sufllan ska sitta fast.
  • Noiis
    Miniigirl skrev 2010-10-06 11:24:31 följande:
    sjukhusmamman:
    Du har ingen bild när han sitter i en cameleon?:)
    öhm.. ska kolla men han slog i sufletten iaf
  • Noiis
    BeeWee skrev 2010-10-06 11:13:18 följande:
    Hej buggisar!

Jag har en Bee+ och en bebbe på drygt tre månader som ligger i cocoon för närvarande. Men snart är det dags för åkpåse (inte minst för att det ska bli kul att dressa om vagnen lite, byta suflett osv:D

Har ni alla Bugaboos egna åkpåsar i vagnen eller finns det något annat märke med lite roligare åkpåsar -- mönster, annat tyg etc -- som också passar i en Bee? 
    Lodger bunker e helt underbar! speciellt till små bebisar jag har en som jag testat i min bee och den satt helt okej, ja jo den glider ju ner lite när man har större barn som jag men inte så att jag störts av det! men annars har jag en cam åkpåse som du ser på bilden ovan
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21