Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-05-01 12:50:44 följande:
    Prus: du har så rätt så, det är svart bas på donkeyn. Man kan inte använda cam-klädsel men jag antar att bugaboo kommer att sälja topset till den som till Cam. Jag håller med dig, jag kan inte förlika mig med tanken om att bara få en bebis till (som inte ens är planerad ännu) utan måste ha minst 2 till :D
    bra, då är det inte bara jag som är knäpp
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-01 13:13:49 följande:
    Rivkale: Välkommen hit! Oj då har du bråttom att få hem en från utlandet alltså? Spännande :) Jag vill se den live!! Kan tänka mig att om jag skulle se en på stan så skulle jag stirra sådär pinsamt jobbigt, tappa hakan och råka gå in i en lyktstolpe typ. Haha!
    tror du vi har sådann flax att vi får se en i vårt lokala centrum?? *hoppas hoppas hoppas*
  • Tant Pruselius
    rivkale skrev 2011-05-01 13:34:13 följande:
    Tack!

Ja, jag kommer att beställa från England, så fort de öppnar affärerna igen (på tisdag tror jag att det är). Jag såg en tjej med den i Fältan i fredags och gav mig på henne direkt med frågor... Det var då jag bara visste att jag måste ha den!
    ska du ha svart bas? vad kan man välja för sufflor?
  • Tant Pruselius
    lilla sandra skrev 2011-05-01 21:43:23 följande:
    Har kikat lite på Blocket, Tiny-totsen, är de "utrotade" (dvs inga som vill ha dem längre) eller sitter folk hemma o ruvar på dem för att de finns så få?
    jag ruvar på en eller den används så ruvar kanske är fel uttryck....jag betalade 400 för min , 600 tillsammans med ståbräda...
  • Tant Pruselius
    mammageno skrev 2011-05-01 22:52:23 följande:
    Tinytots?

Ang donkeyn smart vagn på ett sätt att kunna göras om till singel men jag förstår Straw p
    sittpall till gamla ståbrädan...
  • Tant Pruselius
    lilla sandra skrev 2011-05-02 08:58:12 följande:
    Det finns inte så många va?
    Är det någon efterfrågan på dem tro?
    jo jag tror det finns en heldel.... efterfrågan är det nog, en mkt fiffig grej...
  • Tant Pruselius
    Liten Mjau skrev 2011-05-04 21:02:12 följande:
    Jag bytte min EL mot en Cam när dottern var 8 mån. Hade den tills hon var 2 år och 9 månader. Hade kunnat haft den tills nu (hon är 3 år nu) men stoppade undan den till lillebror i magen.
    Vet inte hur mycket som skiljer mot froggen. Men många säger att Cam:en går att använda tills barnet är 100-110cm. Jag skulle rekomendera  att byta. Speciellt då froggen är sjuk mycket snyggare än Mistralen
    frogen är 5cm kortare än camen...i ramen då
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-05-05 13:32:45 följande:
    Fleeceåkpåse är bra vår och höst tycker jag. Jag har fn brios fina mönstrade men har tidigare haft Buggysnuggle som jag gillar mkt. Tänkte sy något liknande framöver.
    ååå när du ledsnar på brio och hemasytt så skickas det hit, visst ?!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21