Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

hej att skrev 2011-05-09 14:09:31 följande:
    Nu har vi en vagn hemma, och håller på för fullt med monteringen. Köpte en där åkbräda ingick, men efter att ha letat en bra stund börjar jag inse att det inte följt med några fästen till den. Inget snöre heller.
    Kan man köpa det löst någonstans?
    hej att skrev 2011-05-09 14:35:58 följande:
    En äldre ståbräda alltså, hade en lite tanke på en såndär sadel att sätta på nämligen. (Det ska bara gå till de gamla har jag för mig.) Men den ståbrädan kanske inte har fästen ens? Det ser dock inte speciellt säkert ut utan...
    jag köpte oxå en utan fästen, på barnbutiken beställde dem hem nya fästen till mig för 50kr...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-09 18:55:38 följande:
    Man kan lugnt säga att du är i gott sällskap Drömmer Och en Bugaboo måste varje förälder med någon som helst självrespekt ha ägt någon gång i sitt liv Tungan ute
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-09 19:25:14 följande:
    MINST annars verkar ju vi andra helt knäppa nu

Apropå knäpp... Jag kan inte släppa de här med en groda... Jag har ett sånt galet HA begär men jag tror fasen inte att Noa får plats en grön gecko skulle inte vara fel de heller hihi
    jag måste fan skaffa ett barn till  
    *gilla*
  • Tant Pruselius
    hej att skrev 2011-05-09 20:48:48 följande:
    De har svarat nu och det finns inga fästen med, de har inte själva använt ståbrädan men tror att det ska gå att sätta fast den i bakaxeln. Sonen provade att ställa sig på den men det blev en tokvurpa. Osis!
    Tant Pruselius skrev 2011-05-09 20:27:48 följande:
    jag köpte oxå en utan fästen, på barnbutiken beställde dem hem nya fästen till mig för 50kr...
    Får man fråga vad det var för butik? Har googlat runt för fullt utan att hitta någonstans...
    ligger på söder i sthlm ! Vi satte fast våran med spännbannd så länge... det var inte lika bra som med orginalfästena men det funkade absolut...
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-16 12:57:54 följande:
    Jag har sett den gröna live och tycker att den var fin, väldigt vårig. Lite mörkare lindblomsgrön typ
    gillar den oxå - lite äppelgrön..
    AnPa skrev 2011-05-16 16:24:15 följande:
    Ähh säg åt honom att man kan ha rosa ändå Skrattande Vi har haft cerise bee till sonen och jag tror att jag snart ska beställa hem en rosa sommarsufflett. Min blivande make bryr sig inte, så länge vagnen rullar
    snoppen försvinner inte atomatiskt när man använder rosa menar du?! (hehe)
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-16 17:47:09 följande:
    Det är väl allmänt känt att killar tappar snoppen av rosa?! eller  

bohusbebis skrev 2011-05-16 16:34:30 följande:
    Din man verkar vara ett fynd!
    Skål
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-05-18 20:20:04 följande:
    Jag tycker absolut att de Aubergine-färgade frogar jag sett har varit mer vinröda än plommonlila.
    trode dem var vinröda ...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21