-
absolut! som sagt alla bugaboo vagnar (förutom bee) har samma hjul anordning både fram och bak, och man kan byta till nya hjulTant Pruselius skrev 2011-01-23 19:27:13 följande:och man kan väll byta ut dem då till dem skumfyllda?
-
jappHaven09 skrev 2011-01-23 21:03:33 följande:Slaria:
Är det 2års garanti även om man köper bara sitt delen?
Jag valde helbrun... Typ kär i färgen brunt:) har en skötväska i rosa o lilla Grynet brukar ha kläder i rosa. Sen en rosa filt och våren får komma hit! Gud så najs:)
Tänkte mig en bee förut men jag tycker den känns ostadig!
även om du bara hade köpt ett chassi hade du fått 2 år på de
grattis ni som köpt nya vagnar
verkar vara en hel del i tråden som ska få hem bugaboo
-
Jag köpte en mclaren som resevagn. Funkar perfa. Men jag hade köpt beg. För dom förstörs mycket under flygresan!! Min ser ut som 7 svåra år efter 5 resor. Men jag köpte min innan den brutala prishöjningen. Akta graco mirage är annars en billig resevagn
-
jag använder fäste 4a på dom på min å Noas mugghållare, då sitter den på dom tunnare delarna av handtaget och chassit.
jag skulle gissa på att 1an är till cam ja
-
förlåt men hahaha!stinamaria skrev 2011-01-25 13:24:38 följande:Helvete vad bugaboo måste hata sina kunder!!!!
Den jävla sittdelen _går_ inte att få på!! Jag är genomsvettig och tar en paus innan rond två. Första vann bugaboo... Trodde jag var mer hardcore än så här!
Jag vet precis hur det känns, som om bugaboo har gömt en kamera och sitter å tittar på och asgarvar
Värsta är dock att när man väl får på den så går det lätt... nästan för lätt så där så man undrar varför de i hela fridens inte funkade först för
Men sätt ett knä lixom i mitten så att den verkligen svajar ner. och dra sen på ögglan. Det går jag lovar
-
GRATTISstinamaria skrev 2011-01-25 13:40:22 följande:Så, jag vann!! Men fan, jag behöver duscha..
-
service kit såldes med det gamla chassit när bugaboo forfarande hade luft hjul! så nej du ska inte ha ett sånt medBeautifulFlower skrev 2011-01-25 20:58:00 följande:förresten....ska man få med "servicekitet" eller.. det man har när man smörjer vagnen och har sig..?
för jag fick inte med något och sittdelen är lite trög att knäppa fast på chassit.. fast kanske är något i början bara...
Ja sittdelen e trög läs tillbaka nån sida bara så ser du vilka problem stinamaria hade
-
alltså... hur gör ni när ni säljer av vagnar å tillbehör å så?
Jag la ut en drös grejer och nu e de en som vill hämta saker på fredag och 2 andra som vill ha samma saker...
hur fan gör man? första tjing eller första att hämta? känns ju surt om hon inte kommer på fre. lixom :-/
lite OT kanske
men ni är ju så smarta här 
-
Jag mailade henne å sa som de va och frågade om hon kunde komma innan!
-
Hilla, om du vill ha en offwhite kasta dig på tel. Å ring kidzshop. Jag tror att dom hade nån enstaka hemma