• Noiis
    imsa skrev 2011-02-01 00:42:27 följande:
    Tack! Jo det hade ju varit bra men en nöjd är ju bättre än ingen alls :)
    jag har faktiskt inte hört nån som vart missnöjda med babytrader och de finns en del som har beställt rätt nydligen så jag tycker att du ska köra på om de blir billigast att handla där
  • Noiis
    Jessiicaa89 skrev 2011-02-01 16:48:01 följande:
    Hejsan! Någon som vet hur lång tid det tar för kidzshop att besvara mail?? Hände en olycka igår med min båge till vagnen och har mailat 2 gånger utan svar.
    Behöver en ny snarast då jag lyfter liggdelen ofta nämligen.
    De brukar gå fort! dock så finns ju den mänskliga faktorn där det kan förekomma att folk är sjuka och därmed har personal brist. eller så har dom helt enkelt fullt upp med kunder i butiken eller så ligger deras server nere.
    mao... vill man ha akut svar och hjälp så ringer man istället!
    Mail kan man inte räkna med oavsätt vart man än skickar dom!
  • Noiis
    Armani skrev 2011-02-01 15:51:42 följande:
    Hmm, ja det får nog bli den blå tror jag Skrattande Det känns som att om jag ändå skulle vilja ha en grå bas senare så är den lättare att få tag på, kanske tom kan fynda på Tradera eller Blocket Glad Just den blå har iaf inte jag sett så mkt av.

Ja färger är skoj att leka med, helst på vagnar Har en röd bas just nu, men är som sagt sugen på något nytt Glad
    vet du vad... nu e de ju möjligt att dom har fått tag på eller har hittat några klarblåa baser på lager. men dom ska annars vara slut! så jag skulle ringa och dubbel kolla så dom verkligen har den blåa basen så du inte blir besviken om du får hem en marinblå.
  • Noiis
    Armani skrev 2011-02-01 18:03:51 följande:
    Jasså, ja då ska jag skynda mig att höra mig för! Tack {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas dom hade dom hemma men den klarblåa har utgått och jag vet att de va en i tråden för typ ett halvår sedan som letade som en galning efter den och då oxå frågade kidzshop. dom va då helt slut! men som sagt.... ibland gömmer dom sig på hyllorna
    Jessiicaa89 skrev 2011-02-01 17:56:54 följande:
    okidok! Jag använder mig helst av mail dock,
    Men jag fick svar nyss så det är lungt :)
    toppen!
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-02 17:24:00 följande:
    När slutade bugaboo med luftdäcken ?
    2007
    zasata skrev 2011-02-02 20:57:03 följande:
    vet nån när dom nya sufletterna kommer?
    Bugaboo har en kärlek att släppa saker lagom tillvåren. typ april! så de e min gissning men jag vet inte om den stämmer
  • Noiis
    withhope skrev 2011-02-02 22:35:42 följande:
    Var du inte lite emot sandfärgad bas Flört.
    Såg inlägget i bee tråden, lät rimligt om det är i nyskick utan fläckar.

Du lär inte ågra dig, hur läckert som helst.. jag dreglar redan när jag tänker på pastellfärgade suffletter till att byta med ;) och din snygga offwhite Drömmer
    vilket inlägg? springer till bee tråden

Nä anti sand har jag inte vart men jag gillar den egentligen inte hahahaha men blev bra sugen när jag fick chansen att iaf ge den en chans irl men skulle aldrig välja sand över svart
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21