• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Jag har camfästen på min frog och camsuffletterna sitter helt ok. Visserligen har jag aldrig testat med frogfästena så jag vet inte hur stor skillnad det gör. Jag fick med båda när jag köpte vagnen.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • MiniM3
    Mawe123 skrev 2010-08-30 19:08:15 följande:
    Någon som vet var jag kan få tag på de här små puffarna som sitter på selen som går att styra upp och ner?
    Jag har två liggandes här någonstans :)
  • Duefigli

Hej! 

Någon av er som har nya sovsäcken? Hur stor skillnad är det i tjocklek? Har hittat en gammal modell för 875 på rea, men funderar på om den är för tunn?Värt att ta den nya för några hundra mer?

• zasata
    mollan nu skrev 2010-08-29 22:07:02 följande:
    är det en sån här ni skruvar dit?
    www1.alemtek.com/products_se/accessories/9-44...
    Den ska funka, har lagat en bromsvajer på en bugga själv med en sån.
    Du kan justera vajern så den hamnar i rätt hack genom att skruva på den lilla skruv som sitter nere vid hjulet. Håll emot muttern och skruva den runda skruvet upp eller ner.
    TACK! Sambon hade en sådan i fickan (?) Så nu är den he! Dock fick jag inte i den het i hålet perfekt där nere vid bromsen då vi satte den där. men den är ju igenom den skåran och allt så den "sitter" fast endå. Men kommer ta det lite extra försiktet med bromsen och inte brommsa i backar om jag inte håller i vagnen också,
  • MiniM3
    Mawe123 skrev 2010-08-30 20:14:20 följande:
    jag är spekulant, hittar bara en av mina ;)
    Inboxa ;)
  • Snoppan

Om vagnen går sönder när vi ska ut o flyga, får jag ersättning från flygbolaget även fast jag köpt den begagnat?

• Noiis
    Snoppan skrev 2010-08-30 21:09:32 följande:
    Om vagnen går sönder när vi ska ut o flyga, får jag ersättning från flygbolaget även fast jag köpt den begagnat?
    de beror väl på vad du har för försäkring
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21