• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008

Någon som vet svensk eller utländsk sida som säljer nya åkpåsen billigare?Skulle passat på då nk sålde för 1ooo....Obestämd

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Madzo

Halloj! nån som vet om iPhonehållaren passar den nya iPhone 4? Eller är den till den förra "gamla" modellen på iPhone? Tänkte beställa en då det är himla lämpligt att kunna ha telefonen så när man är ute på promenad & lyssnar på musik..

Men kom på att den kanske inte passar nya iPhone?

tacksam för svar! :)

• zasata
    Madzo skrev 2010-08-27 10:24:13 följande:
    Halloj! nån som vet om iPhonehållaren passar den nya iPhone 4? Eller är den till den förra "gamla" modellen på iPhone? Tänkte beställa en då det är himla lämpligt att kunna ha telefonen så när man är ute på promenad & lyssnar på musik..

Men kom på att den kanske inte passar nya iPhone?

tacksam för svar! :)
    Tror inte den passar då 4an är mer 4kantig än 3an. och den skall tydligen inte vara bra i vilket fall utan hänt att telefonerna rammlar ut.
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 10:16:04 följande:
    Nu har jag skaffat camen med...denna skall bli min
    www.blocket.se/alvsborg/Bugaboo_Cameleon_2889... hur är det chassit?
    Åh va kul! Jag var sååååå nära att kasta mig på telefonen när jag såg den, men sen hejdade jag mig för egentligen behöver vi verkligen inte en vagn till... Är så nöjd med Bee:n, men saknar ibland de där stora hjulen... Fast dottern börjar nog bli lite för stor för en Cam, vi borde ha skaffat en tidigare...
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-27 10:35:15 följande:
    Åh va kul! Jag var sååååå nära att kasta mig på telefonen när jag såg den, men sen hejdade jag mig för egentligen behöver vi verkligen inte en vagn till... Är så nöjd med Bee:n, men saknar ibland de där stora hjulen... Fast dottern börjar nog bli lite för stor för en Cam, vi borde ha skaffat en tidigare...
    hehe jag hade frogen innan.. men gillade inte den haha älskar min bee+ men denna är ju lite mer "höst vinter"
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 10:37:29 följande:
    hehe jag hade frogen innan.. men gillade inte den haha älskar min bee+ men denna är ju lite mer "höst vinter"
    Vi har en robust Mountain Breeze som får slita denna vinter åxå. Älskar den med Flört. Men grattis - å det var nog ett himla bra pris!
  • BumbiB

Hej,
    skulle behova lite hjalp....

Hur stora/ gammla/ langa var era barn innan ni fick sluta anvanda Cam eller Frog?

Ar Frogen(sittdelen) mindre an Cam? I sa fall hur mycket?

Skulle vara jatte glad for svar... inbillar mig att jag behover en ny vagn for vintern.... (skams lite.... vill ha...)

• Asereht
    BumbiB skrev 2010-08-27 14:42:32 följande:
    Hej,
    skulle behova lite hjalp....

Hur stora/ gammla/ langa var era barn innan ni fick sluta anvanda Cam eller Frog?

Ar Frogen(sittdelen) mindre an Cam? I sa fall hur mycket?

Skulle vara jatte glad for svar... inbillar mig att jag behover en ny vagn for vintern.... (skams lite.... vill ha...)
    Ramen på Frog är 5 cm kortare än cammens ram. Bredden är densamma.

Min passagerare är bara 6 mån så jag kan inte svara på frågan om när vi får sluta.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21