-
nix, jag använder inte snodden man fick med längre. Den barfa gled ner hela tiden. Köpte egen gummilina och fixade en egen snodd med en sån där knopp som sitter på många väskor som stopp.straw2008 skrev 2010-04-30 10:40:18 följande:Vi har köpt nya ståbrädan o har den till vår bee, men det går inte att få upp med hjälp av snodden ? Åker ner hur hårt man än spänner snodden ? SKitirriterande man kommer ju inte upp för trappor? Stannar era uppe? -
Jag har en saddlebag på sidan av handtagen. I den har jag: liten blöjväska med 2 blöjor, ett engångs underlägg, litet paket våtservetter och en body. Handsprit, tuggummi och handkräm ligger i väskan det med.Onyxia skrev 2010-05-10 17:58:16 följande:Har kommit på att jag har ett problem. Kommer ju inte kunna ha min Oioi Carry All hängande på min Cam nu när storasyster ska börja åka åkbräda snart. Vet att jag sett några innan i tråden som har haft Skip Hops Saddlebag(?) hängande på buggan. Vad får man plats med i denna? Samt finns det något skötunderlägg i den? Någon som vet om Skip Hop Pronto går att fästa på samma sätt som Saddlebagen? Eller är det någon som har någon helt annan lösning på problemet? Vill gärna få i våtservetter, ett par blöjor till vart barn samt ha en skötbädd lätt tillgängligt. Resten kan jag ju ha undertill i varukorgen.
Om jag behöver ha något mer med mig hamnar det i varukorgen. -
torkar chassit med trasa. Hjulen tvättas i duschen
Glömt inte ta bort håret på framhjulen 
-
599:- står det på kidzshopsok skrev 2010-05-19 17:40:15 följande:vad kommer de dynorna att kosta? finns det bild man kan få se? -
vi har bee med oss i båten. Men det blir lite väl att dra runt med den i skogen. Någon som har ett tips på en bra vagn som blir liten ihop fälld, liggläge och lite mer terrängvagn.
Vi gick på skogsstig i helgen och jag är rädd att vagnen ska braka ihop av det.
-
man kan ju inte få allt så åka frammåt får man nog stå ut med då. Ska kolla på MT då, låter lite som den skulle funka för oss.
Gör inget om det är en solblekt vagn, sy själv fixar jag nog
De som famms på blocket här i sthlm tycker jag var lite väl överpris på med tanke på hur priserna låg i resten av landet. Får vänta och se om det dyker upp någon.
-
har du någon bild?straw2008 skrev 2010-05-25 16:57:22 följande:Jag ville bara berätta att vi tagit bort våra vingar från beevagnen med mkt gott resultat, de sitter endast med en raksöm så det tar 2 min att sätta på de igen om man skulle vilja. Den ser lite mer ut som nya been och man får ca 6 cm sittyta till på bredden!
Min son på snart 7 månader börjar bli lite väl stor. Han är modell tjock så han motsvarar en 1åring i måtten redan nu... -
min vagn gick oxå av i navet. Eller låsmekaniskmen gav vika och styret lossnade.
Men det anser jag vara normalt slitage då vi hoppat upp o ner för minst 10 trappsteg varje dag i 3 år med vagnen. Och på slutet var det ett barn på 9kg i vagnen och ett på 17 kg på ståbrädan. Med vinterhjulen så det var mycket tryck på handtaget innan det gick sönder.
-
är det någon som sett den här live: http://www.blocket.se/stockholm/Typ_Bugaboo_Cameleon___Helt_Nya_27859542.htm?ca=11&w=1
Fruktansvärt lik en cam, hoppas verkligen inte köper den i tro om att det är en bugaboo
-
*sur* vår bee har gått sönder i sitsen. Har den första bee modellen som kom och när man ska fälla ner sitsen klickar det till innan den kommer ner, Den ska över två "gupp" som håller upp sitsen i hopfällt läge. Dessa två gupp har varit lite tröga att komma över tycker jag och tydöigen även vagnen. För nu har plasten spruckit runt fästet i sitsen och den har blivit lite sne
Skit tycker jag då vi endast haft vagnen i båten i två somrar där vi knappt använder den plus lite hemma när camen gick sönder.