t e a skrev 2010-08-16 16:09:20 följande:
Försöker igen...
Någon som vet hur man kontaktar bugaboo i Sverige - jag har köpt min vagn i en affär som nu är stängd och en av knapparna som man trycker på när man fäller ihop vagnen har gått sönder och jag behöver få vagnen lagad... antar att det är bugaboo direkt jag måste kontakta för att fråga hur man skall göra då butiken inte finns mer?
Ingen som har kontaktuppgifterna till bugaboo Sverige?
maila till serviceadressen, det funkar bra på svenska.
Bugaboo lagar inga chassin. Vårt gamla chassi gick också sönder i knappen och de hänvisade oss till att köpa ett nytt, vårat var från 2007 så vi hade ingen garanti kvar.
ciwm skrev 2010-08-16 12:26:46 följande:
Vi köpte en Bugaboo Cameleon i april 2008 som vi sedan började använda när vår son föddes i augusti samma år. Igår gick bromsvajern av och jag väntar nu på att få besked om det går att köpa en ny vajer eller om vi måste ha ett helt nytt chassi, är det någon som vet? Och angående garantin, den gäller ju i två år från det att man köper vagnen, vilket betyder att den gick ut för länge sedan för oss, men vi har ju bara använt den i nästan exakt två år, är det någon som vet hur hårda de är på Bugaboo när det gäller garantin?
tror inte garantin gäller tyvärr. Bromsvajern kan en cykelreparatör fixa.