• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-09 12:54:37 följande:
    haha
    Babynestet är som namnet antyder till bebisar jäkligt klantingt av dom att skriva så!

När jag hade en UJ så passade been helt okej i den. satt lika som en oth åkpåse. så jag skulle nog faktiskt satsa på att köpa bugaboos universal åkpåse så den passar kanon i en vagn och helt okej i den andra
    Tja, såhär stog det: Det blev ju rätt bra pris ändå 361+frakt för den som köpte den... Om den nu var "NY"... Men man ska ju ha användning för den åxå... (inte min annons...)
    //Bugaboo åkpåse/babyinsats till Bee. NY!  Åkpåse till Bugaboo Bee. (babyinsats). Med denna kan du använda Bee från spädbarn! upp tills att han/hon slutar med vagn! Mycket användbar. NY, värde 1200kr. //
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-09 12:54:37 följande:
    haha
    Babynestet är som namnet antyder till bebisar jäkligt klantingt av dom att skriva så!

När jag hade en UJ så passade been helt okej i den. satt lika som en oth åkpåse. så jag skulle nog faktiskt satsa på att köpa bugaboos universal åkpåse så den passar kanon i en vagn och helt okej i den andra
    Ska testa dottern i OTH-åkpåsen som faktiskt matchar fint i färg. Om man sprättar upp lite funkar nog hålen för selen bra åxå, kanske kan man fästa resåröglor så den sitter fast bättre... Tack för all uppbackning Sjukhusmamman!
  • Snoppan

Funkar UJ-åkpåsen någorlunda i camen?

• bohusbebis
    Snoppan skrev 2010-09-09 13:01:48 följande:
    Funkar UJ-åkpåsen någorlunda i camen?
    Jag testade den i Bee+. Utan 2-åring. Ska testa med dottern senare och se hur mycket hon glider omkring...
  • Berit82
    Snoppan skrev 2010-09-09 12:37:34 följande:
    Asså hur svårt e det att köra med Cam på vintern?
    Med de små hjulen måste det vara ganska bra plogat. Men jag vände på vagnen och körde med de stora hjulen fram där det inte var plogat. Då kan man ju bara vända tillbaks vagnen när man kommer till plogade vägar och slipper köra med fasta hjul då. Samtidigt sparar man 1000:- och slipper hålla på att byta hjulen.
    Linnea 080520, Elsa 100529
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-09-09 13:05:02 följande:
    Jag testade den i Bee+. Utan 2-åring. Ska testa med dottern senare och se hur mycket hon glider omkring...
    Den nya modellen förresten, med dragkedjan fram.
  • Noiis

Åh blev plötsligt sugen på att testa lodgern i been! men känns som för mycket bök i dag skiner ju solen så kan inte direkt köra runt noa i den
    Vill ha hem clancy så jag får testa hur den funkar färgmässigt! men lär få vänta ett bra tag innan den levereras

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland

Jag har haft en liten fundering på hur man skulle kunna få en åkpåse att sitta bra i vilken vagn som helst när det inte finns D-ringar i selen. Skulle man kunna sätta något, enligt påsklämmeprincipen, som hindrar åkpåsen från att glida? Jag skall banne mig uppfinna något bra

• Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-09-09 14:37:56 följande:
    Jag har haft en liten fundering på hur man skulle kunna få en åkpåse att sitta bra i vilken vagn som helst när det inte finns D-ringar i selen. Skulle man kunna sätta något, enligt påsklämmeprincipen, som hindrar åkpåsen från att glida? Jag skall banne mig uppfinna något bra
    Jag använder sådana där vanthållare (minihängslen). Har funkat bra.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21