Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-05-31 23:44:54 följande:
    Den är från -05!!!!!!! Men knappt använd enligt säljaren, haft flera vagnar. En helsvart (precis som jag vill ha,tills jag pimpat den med annat topset). Det var åkpåse och skötväska till, men de säljer jag så fall... Ska pruta ner den till 3000 iaf. Eller hur? Den är ju sex (!!!!) år!
    du vet att frogen har nikotingult foder *ryyyyser*
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-05-31 23:56:46 följande:
    du vet att frogen har nikotingult foder *ryyyyser*
    går och sover för nu lät jag rysligt neggo, inte meningen alls- bara det att jag inte gillar fodret som grodn har - förutom på den orange där det är mörkblått...

natt natt!!!
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-06-06 22:34:44 följande:
    TACK!
    2600 med åkpåse o parasoll (fast de säljer jag). Var super. Ist för 3500 för den andra jag var sugen på. Då får jag penfar till att köpa ny suflett o hjul kanske . Like!
    heja! Grattis !
    Och heja AnPa för bra förmedling !
    Bu tycker jag du ska hitta ett grodchassi till moi Kyss
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-06-08 08:12:51 följande:

Asereht! Vilken perfekt studentvagn, svenska flaggans färger, du är ju helt geneal *gillar*

*gillar oxå*Hjärta
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-06-14 20:03:25 följande:
    Inte "än" tyvärr,kanske längre fram,men just nu finns de bara att säljas som All black eller Ocean.
    Är det en reklamation så finns det självklart chassin till det,men inga som säljs löst ännu allafall!

Kramen
    hmmmm.....hoppas att det ändras snart
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-06-20 17:30:31 följande:
    Jag är 175 cm och blivande maken är 182 cm och frogen funkar för oss båda. En trådvän här har en längre karl som inte kan köra brio happy när den är som mest utdragen men frogen funkar (vet dock inte hur lång han är men skulle gissa på närmare 190 cm)
    186
  • Tant Pruselius
    Dunderklumpen skrev 2011-06-27 23:21:11 följande:
    Är så himla nöjd! Hämtade paket på Posten som dels innehöll ett cam sittdelstyg, cam regnskydd och ett myggnät och i det andra paketet var det ett Gecko regnskydd.
    Cameleons sittdelstyg passar jättebra på Geckon :)
    Märkligt nog tycker jag att Camens regnskydd sitter bättre på mim Gecko än det skydd som är avsett för Geckon
    färg på basen?
  • Tant Pruselius

Heja Lilla My va fin åsnan var ! *avis* Gillar verkligen hjulen - det vita är så snyggt - som maxade bee+ hjul. Let us know hur premiärpromenaden gick och vad du tycker !

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21