Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Var igår inom favvo affären (kidzshop) och fyndade lite kläder och fottade fin fina donkeyn som stod där i all sin prak*kär*

• Tant Pruselius

Köpte min groda i början på juni (eller var det maj ?! AnPa?) en 08 med komplett sitt och luggdel (röd) ej solblekt, parasoll, väskkrokar,vinterhjul och en helt ny svart canvas suffla (teg skydd samt mygg ät) för 2500:-

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-08-17 12:56:55 följande:
    Kittel: Det ska vara så, är en del av fjädingen! Hänger man en skötväska på handtaget så försvinner det Grattis till en fantastisk vagn
    det svaret kändes välldigt frk s:stkt
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-08-17 16:07:42 följande:
    Annars kunde du gjort det the-Småland-way och köpt en av varje Drömmer
    du ÄR min IDOL!*dyrkar*
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-08-17 19:17:24 följande:
    Min Frog är just nu marin/cerise (har en grabb). Väldigt fin! Solig Men jag måste klä om den inför en fikadate imorrn då jag insåg att en av deltagarna kör samma kombo. Någon måtta får det ju liksom vara.
    FörvånadDrömmerCoolgreat minds...
  • Tant Pruselius

Lite långsam in i disskutionen - har älsta buggaståbrädan m pall oxh har kört den på camen medd min 3,5åring från och till frsk och det funkar galant - bäst när hon sitter på pallen. Har nu bytt till frogchassi och provade precis brädan och det blev så mkt bättre och T får plats - wäjh!!!

• Tant Pruselius

Har 3 baser som jag är mkt nöjd med Men vill ha nått mer ... Känner hur det kryper i ha-fingrarna. Men vaaaaaad ?! Vill ha en lila, en klarblå, en svart och en rosa mini kånken hur som haver ...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21