Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-07-01 13:51:59 följande:
    Nä den är ingen höjdare, en helt vanlig fleecefilt *har* (givetvis )
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-07-07 17:24:31 följande:
    Skriver under!
    *haj fajvar* Visste väll att någon med så snyggt namn har bra smak
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-07-08 21:38:39 följande:
    Men jag vill köpa en swift och två spider NUI!
    2 spindlar? why... *glömmer för några ögonblick att det fram tills igår bodde 2 happysar här*
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-07-08 23:37:39 följande:
    Prusiluskan
    På froggen har jag haft den (provat) på ramen med liggdel. Det funkar ju jättebra tills sonen ska stå på brädan. Hänger inte så bra på styret. Men på ryggen kanske den är bra på också, som been. Provade den somsagt (i bee tråden) igår första gången på been. Var super på ryggen på sonen!
    hmmmm... man kanske ska ha en .... men jag tycker den borde finnas i roligare färger...
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-07-08 23:49:21 följande:
    Ja lite trisst färg. Men diskret o bra . Tycker om att man kan ha till stora sonen faktiskt. Och att man kan ha den på flera ställen än saddlebagen, den fick flytta efter en användning faktiskt! Trodde jag skulle sälja org. Men den får stanna
    jag gillar saddlebagen...
  • Tant Pruselius

Mc - det var inte igår ! Hur mår ni och är lilla redan 2,5 var tog tiden vägen? Och jag är nästA i raden med frog i hudd! Mitt frog chassi står rekondat och klart för användning bakom sovrumsdörren Modesty btw varför är inte frog m cam framhjul icke bra?

• Tant Pruselius

Och jag skulle släppt bee och behållt frogen - mer ombonad och möjlighet till terränghul gör den outstanding ! Galojj - jsg har haft både bee och bee+ när vår stora tjej var 2,5 (95-98cm) så var hon förstor för bee på längden och vingarna i klädseln gjorde den för trång. Sålde och köpte en + där har hon växa marginal på kanske 5cm minst och är nu 100cm. Ihopfälld har jag ingen aning på måtten då vi är på semester och vagnen hemma ..med till robinsonön är pt'n

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21