Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-08-30 12:10:35 följande:
    Du kan inte stå bakom mig utan att MINST hela huvudet sticker upp
  • Tant Pruselius
    oliviaester skrev 2011-08-30 21:40:22 följande:
    hej! jag är "joddans" vän som precis köpt min första bugaboo, en ljusgrå frog med marinblått foder. är ute efter en svart sittdelsbas men som jag förstått det så är det svårt att få tag på en fin, relativt oblekt sådan?
    köp en solblekt och färga med panduros textilfärg - blir kanoners!
  • Tant Pruselius
    Surkatt skrev 2011-08-30 22:19:22 följande:
    Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten? 

gillar inte flecce alls - drar åt sig hår och ser "filtiga" ut...
  • Tant Pruselius
    Surkatt skrev 2011-08-30 22:13:23 följande:
    Angående blocket så har jag precis sålt två vagnar och de låg ju ute ett tag. Nitron fick jag såld utan prut, men den lade jag ut till ett riktigt bra pris, camen lade jag ut på tok för högt och fick bara ett riktigt skitskambud... Sen en tjej som mailade i helgen och bjöd rätt mycket under vad jag satte ut den för,  men jag släppte den ändå. Orka liksom... *lat* 

Så det var inte den rusningen jag hade hoppats på... Drar mej för att försöka krängaiväg happyn. Den lär vara sjukt svårsåld, det fullkomligt vimlar ju av såna just nu. Ingen i min frg dock. På gott och ont  
    vilken färg har du?
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-08-30 23:20:54 följande:
    vilken färg har du?
    påminner mig sj om att jag har en brio i "gömmorna"...
  • Tant Pruselius
    Överbandsfürern skrev 2011-09-04 22:10:40 följande:
    Har varit i den stora hufvudstaden under helgen och tagit mig runt milen runt Djurgården *pust*

JÖSSES... sthlm måste vara Buggastaden nr 1 eller? Man blir så glad av att se så många såna fina vagnar på ett och samma ställe

och jag såg en livs levande (!) Donkey WOW....

åsså såg jag Mark Levengood med
    mark och en donkey - wäjh!
  • Tant Pruselius
    spigg skrev 2011-09-04 21:26:54 följande:
    Hej allihopa, jag och surkatt här inne har startat en barnvagnsgrupp för alla märken på FB! Vår tanke är att samla så många barnvagnstokiga som möjligt och tillsammans bygga upp det ultimata barnvagnsforumet! Är det någon som vet ifall det är okej att länka till en sådan grupp här inne på FL?
    *vågar vägra Fb*
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-09-04 22:00:55 följande:
    Det tycker jag inte min är.... har en gamal frog med förvånansvärt fint handtag... bumberbaren däremot Tidigare barn har använt den som tuggleksak.....
    vad folk tillåter sina basilltroll ungar att göra
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-09-04 23:17:50 följande:
    Visst är det hemskt! Tur att det finns en så duktig Asereht, bygelklädnad is the mutts nutts!
    for sure !Hjärta
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21