Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

the baby skrev 2011-05-29 16:23:22 följande:
    Ja, hoppas det! Är ute och provkör nu, känns bra! :)
    färg?
  • Tant Pruselius
    the baby skrev 2011-05-30 09:24:11 följande:
    Ja, köpte ju visningsexet på Barnbutiken. Tydligen hade den bara varit uppackad sedan onsdags, så så gott som ny alltså. Tog den gula. Fanns ju denim också, men sambon fick avgöra, och då blev det gul. Men jag måste nog köpa den nya rosa suffletten till som jag spanat på.
    Är supernöjd!! Glad Dottern började med att somna, så det var nog ett bra betyg från henne också. Måste nog sy en ny dyna bara, känns extra viktigt i Bee att det är lite mjukt och skönt. Ska hitta något snyggt tyg som matchar både rosa, gul och orange (som jag har på camen) bara.
    vaa !? Jag hade dödat för denimen...
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-30 22:55:27 följande:
    Prus

Tänkte precis samma när jag läste! Hade luuuungt köpt denimen

Hur mår ni? Hu mår silas?, lillasyster? vagnarna?
  • Tant Pruselius
    the baby skrev 2011-05-31 08:41:22 följande:
    Säg inte så.. jag ångrar mig redan lite. Blev lite snål, denimen var ju så klart dyrare, och jag lät sambon få sista ordet vad gäller färg. Han gillar inte alls denim lika mycket som jag. Och jag gillar verkligen den gula också! Glad
    sorry men det bara kom - l love denimen !!!
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 22:46:46 följande:
    För mig blir det min uj-duo i vinter och frog! SKA bara köpa frog.
    Har en på g en superfräsh ej solblekt etc för 4000:-. Men det känns så dyrt för en frog? Är det inte? Ingår åkpåse också men den vill jag inte ha
    ja det är det väll? dem brukar ju ligga på runt 2500-2900 när är den ifrån?
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 22:44:40 följande:
    Jag är en rosa tjej! Har cerise på mitt bee nu. Har haft röd svart och khaki också. Är GRYMT sugen på den nya rosa, ljusrosa. Den är helt ljuvlig irl!

"Once you go bee there is nothing else to see" var det väl ngn fyndig här som sa för ett tag sedan
    då kan den ceriisa flytta hit
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-31 23:01:34 följande:
    Skulle du använda den?
    risken finns att så icke blir fallet...men alltid kul att kunna testa har ju svart gul och röd och ja jag har ju endast haft den röda på
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-31 23:23:38 följande:
    Haha Jag visste inte att du hade en svart *misstänker att Prus undanhåller ett beroende*
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-05-31 23:44:54 följande:
    Den är från -05!!!!!!! Men knappt använd enligt säljaren, haft flera vagnar. En helsvart (precis som jag vill ha,tills jag pimpat den med annat topset). Det var åkpåse och skötväska till, men de säljer jag så fall... Ska pruta ner den till 3000 iaf. Eller hur? Den är ju sex (!!!!) år!
    precis - spelar ingen roll hur oblekt den är 6år är sex år...2500
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21