Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Mk7 - inte funderat på ett bee? Det är en super sulky enligt mig (och andra!(

• Tant Pruselius
    Noiis skrev 2011-10-02 13:45:10 följande:
    Bara för att vi pratade om Stokken så frågade jag svägerskan om jag fick låna hennes älskade vagn då Noas sulky snart tappar hjulen...

Snacka om att folk glor och snacka om att den funkar faktiskt riktigt bra med stora barn i, noa har en bra bit kvar till sufletten så de kanske är ett bra val sen när barnen vuxit ur bugaboon men den är då tusan inte fager och man får räkna med att folk glor!!
  • Tant Pruselius
    enlitenbitkaka skrev 2011-10-02 16:06:50 följande:
    Hur har ni bäddat i er Bugaboo-liggddel? Ska ha i mars och funderar på om det verkligen behövs åkpåse eller om det räcker med locket, täcke, lammskinn och filtar? Bor i Göteborg.
    jag fick nu i mars och de första veckorna körde jag på hela kittet - dock ingen jättevarm overall - men åkpåse, fårskinn och lock....
    beroende på hur kallt det är, men annars fårskinn och täcke?
  • Tant Pruselius
    cirkuspuman skrev 2011-10-02 19:38:01 följande:
    Joddan: vad bra! Det var exakt samma sak här efter att vi fällt ihop den en gång och sedan fällt över styret en gång klickade den rätt igen jag har provkört och det funkat finfint
    Joddan skrev 2011-10-02 19:49:42 följande:
    Jag har kört min idag också med barn i och bräda o min funkar också kanon! Tur att jag inte lämnade in den för 600:-. Nu köpte jsg ju nytt chassi men det kan jag ju sälja. Frogchassin är rätt poppis . Och nu är det tvättat o smörjt ordentligt
    Skål
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-10-03 16:01:06 följande:
    Prus. Har reflexerna kommit fram?
    yeees du är bäst!

tackade för dem i snackis
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-10-03 20:00:07 följande:
    Brun bas med vit topp är ett utomordentligt val
    marin bas med vit topp är snäppet bättre - eller denim med vit topp...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21