Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

mini75 skrev 2011-10-05 10:09:42 följande:
    Du måste lägga in in bildtråden sen så vi får se!!!!! Jag vill oxå ha denimklädsel till min frog....men just nu behöver jag hålla lite i pengarna :(
    *håller håååårt i min 007klädsel*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-10-08 10:36:59 följande:
    Men hörrni... Med risk för att bli kallad ännu värre saker än tidigare i veckan Det här är ju ingen domstol där man kan argumentera för - hon sa och - jag sa och försöka vinna opinion och sympati. Är det inte lite sandlåda över det?

Det här är en tråd som kommit till för att vi vill diskutera det vi tycker är kul med våra Bugaboo-vagnar, tips och råd om skötsel och eventuella problem, idéer för att optimera användningen av vagnarna. För både förare och åkares skull. Det finns nybörjare här och det finns gamla rävar. Alla som hänger här har samma yttranderätt men det är god ton som gäller och har man inget konstruktivt att tillföra tråden så uppmuntrar jag å det bestämdaste att leta upp eller starta en annan tråd.
    amen!
  • Tant Pruselius
    det skålar vi på !*höjer glaset* idag fick jag bekräftelse från pramw. Har minsann ett all black bee på g hem - läääängtar :- p
  • Tant Pruselius
    Noiis skrev 2011-10-17 21:46:07 följande:
    Kan nån komma med råd? Lämpligt pris på gammla oranga fleece sommar sufletten samt marin fleece set? Kanon skick båda två!
    du - nu är jag ägare av en all black bee ib?
  • Tant Pruselius
    Sweetheartno1 skrev 2011-10-19 10:37:45 följande:
    Hallå hallå!
    Nu ligger det en "dark grey" CAM på blocket !
    "mycket fin vagn o ovanligt fin färg"
    men kan det inte vara en cam-grå?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21