Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

imaj skrev 2011-11-28 09:53:51 följande:
    Argh!! :-/ Ståbrädans gummisnodd har blivit usel och håller inte upp ståbrädan fast jag drar åt den ordentligt! Vet att vi pratade om detta i tråden för någon månad sen. Hur hade ni andra gjort? Var det så att vissa bytt ut snodden? Eller har någon något trick på att få den att hålla sig uppe?
    jag krokar fast kroken i sidan på brädan istället och spänner åt snodden då hålls min upp... annars hasar den bara ner...

Vi hade liggdel tills lillasysteryster var 7,5mån (med kudde och sele i från ca 5mån) det var perfekt...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-12-01 09:31:10 följande:
    Extraklädslar måste men ju ha Jag har 3, snart 4 olika liggdelar och 3 olika sittdelar. 1 orginal frog sufflett, 1 orginal cam-sufflett och en uppsjö av hemmasydda .
    Gillar cam-suffletten bättre än frog, iom att den går liiite längre fram.
    och jag älskar avgudar det hemma sydda mest mest mest ...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-12-07 22:02:46 följande:
    Men...vilken fin bild du googlade fram
    HUR LITEN var han inte ! där... lilla L
  • Tant Pruselius
    enlitenbitkaka skrev 2011-12-11 10:53:21 följande:
    Hur har ni bäddat i era buggor? Ska ha i mars så det kan ju vara snö och drivis eller sol och ljumma vindar - eller något mitt emellan. Ska inte ha åkpåse, så långt har jag bestämt mig och inte lammskinn. Men vad har man i botten av vagnen för att göra det varmt och mysigt? Har en windstopperoverall till bebisen.
    Lillasyster kom i mars i år och vi hade åkpåse och lammskinn

Lindadjo - Du vet vad jag tycker ! alla ord är onödiga !DU ÄR BÄST!!!!Hjärta
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-12-11 17:49:06 följande:
    Svårt att svara på, precis som Tant Pruselius har jag haft lammskinn och åkpåse till mina killar födda i mars och april.
    great minds think alike !
    enlitenbitkaka skrev 2011-12-11 18:07:52 följande:
    Tipsa gärna om tunnare åkpåse a'la lodger men snyggare
    någon brio flecce?
    enlitenbitkaka skrev 2011-12-11 18:07:26 följande:
    Har du haft overall i åkpåsen då? Och åkpåse + lammskinn samtidigt?
    det kallaste dagarna hade vi en sådan där teddy-overall....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21