Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

s07 skrev 2011-10-19 22:29:03 följande:
    Usch såg tidigare att folk undrat om
    Bygeln kan släppa... O jag har burit min vagn under armen i bygel m bebis o allt i liggdelen(skäms). Jag tyckte den satt hemskt hårt, bygeln.
    *tar i tass* gjort samma...skäms på oss!
  • Tant Pruselius
    standby skrev 2011-11-08 07:28:57 följande:
    Ett tips när man smörjer vagnen med siliconspray, se till att ha ytan under täckt med tidningspapper eller dyl. Iaf om man står inomhus, i hallen där det ligger ett hårt laminatgolv. Om man INTE täcker golvet blir det typ en isbana inomhus och hela familjen riskerar brutna ben
    I have lör'n it the haaard way
    MLIsavvas skrev 2011-11-07 21:43:56 följande:
    kan man köpa ny sittdel till cameleon? eller kanske bara själva sitdelsbasen? isåfall var? :) (i svart)
    Lindadjo skrev 2011-11-08 09:42:50 följande:
    Jadå, det går att köpa. Till exempel här: www.bugababy.se eller www.kidzshop.se
    Men INTE svart, det säljs endast som LED (på vagn)
  • Tant Pruselius
    imaj skrev 2011-11-11 08:42:44 följande:
    Jag måste ärligt säga att jag aldrig förstått meningen med fotsack?! Varför ska man ha en sådan? Speciellt när man redan har åkpåse under. Antar att det är därför jag aldrig saknat någon hos varken Bugaboo eller Mountain Buggy.
    *ställer sig på samma sida* jag fattar ju inte det är med parasoll heller *dukar för ruttna tomater* tycker bara dem är svaijiga, sitter värdo och solen skiner rakt ner i vagnen ändå... näää...
  • Tant Pruselius
    YayasMami skrev 2011-11-15 11:09:45 följande:
    Förlåt mig men WHAAAAAT
    Men 12 åkpåsar???!! Det måste ju kosta typ 14 000 kr bara för åkpåsarna??? Hahaha tror jag ska visa min man det här när han klagar
    I always do
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21