Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Lindadjo skrev 2011-12-11 18:37:32 följande:
    Lammskinnet ligger ständigt och jämt i botten av vagnen, vinter som sommar. Overall eller inte beror på vädret. Jag har ju en bebis nu också, och milda dagar har jag inte overall på honom i åkpåsen.
    jag har minsann oxå bebis nu... *ignorerar det faktum att bebban blev 9mån här om dagen*
    och lammskinnet ligger ständigt i kärran här med....
  • Tant Pruselius
    Ismael skrev 2011-12-11 18:40:31 följande:
    Jag ska ha i februari. Tyckte först det verkade mysigare med täcke, kudde och filt. Men nu har jag bäddat med lammskinn och åkpåse och det känns mysigt så tänker iallafall börja så. Kanske har jag lagt i ett för tjockt skinn, blir lite trångt men tänker att först lär ju bebisen vara så liten.
    och dem gillar ju trångt så det blir nog alla tiders då...
  • Tant Pruselius
    RobzMarley skrev 2012-01-05 17:05:32 följande:
    tänkte köpa en cam. Men hade en bee innan. och älskade den. gillar att den fälls upp i en del så att säga, lättheten med mera..

MEN!

Är babynestet fleece??? Ska ha i juni och det hade känts lite varmt. Hade min bee från förra barnet var 3 mån. 

Men vill ha liggdelen nu.. Tänkte det är lagom att byta då på höst/vintern.

Men ja, been är ju mkt lättare än camen.,.

Vad säger ni???
    jag har haft babyproffsens egna mjuklift i - p&t mjukliften funkar oxå...
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2012-01-05 20:57:42 följande:
    Mini75: Gick in i bildtråden och bara DOG när jag såg din vagn! Ååååååh så fint!!!!! Jag älskar verkligen det där tyget, jakten från Allerdahl.Hjärta och åkpåsen passade ju bara helt perfekt till. *Avundsjuk till tusen*
    säger miss sufflett here self
  • Tant Pruselius
    acure skrev 2012-02-13 20:42:41 följande:
    Hej alla Bugaboofrälsta! Jag har tidigare varit totalt anti-bugaboo men är nu omvänd och på jakt efter en Bugaboo Bee +. Nu är jag dock i valet och kvalet om jag ska ta en All Black eller en med det vanliga chassit. 

Jag funderar nämligen på om det svarta chassit är mer känsligt för repor och slitage än vad det vanliga är. Vill ju gärna att den ska vara snygg och fin så länge som möjligt. Vad tycker ni?

Min dotter fyller 1 år i mars och nu såg jag en Cameleon på blocket för ett bra pris och funderar på om jag ska gå på den istället för Bee:n. Hur länge får barnen plats i en Cameleon innan sittdelen blir för liten?

Tacksam för svar! :) 
    har en bee All black, snyggast i stan om du frågar mig... så jag är hel partisk. Har haft en men det "vanliga" chassit oxå och upplever inte det svarta mer känsligt,bara snyggare!
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2012-03-05 14:27:20 följande:
    Tant!
    Har du sett mitt meddelande längre bak??? Kan inte svara på mail! Min mail i knäpp... Men sufletten är borta så du vet
    å va synd! aja
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2012-03-05 14:27:20 följande:
    Tant!
    Har du sett mitt meddelande längre bak??? Kan inte svara på mail! Min mail i knäpp... Men sufletten är borta så du vet
    vad gillar du cosmon?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21