• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • ami
    finbusen skrev 2010-10-05 11:22:43 följande:
    Orkar inte scrolla igenom hela tråden men vet någon vart man kan laga bromsen?
    Köpte min beg men nu känns det ibland som att bromsen inte tar i på ena sidan.

Tips?
    Spänna bromsen genom att vrida på skruven?
  • Miniigirl

Finns det 2 olika nyanser på den klarblå toppklädseln? eller är det bara som det ser ut på olika bilder?

• Noiis
    Miniigirl skrev 2010-10-06 22:38:03 följande:
    Finns det 2 olika nyanser på den klarblå toppklädseln? eller är det bara som det ser ut på olika bilder?
    finns bara en klarblå. den andra är marin
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • livet från ljusa sidan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 19:46:33 följande:
    jag hade Noa i hand maclaren, cameleon i travelbagen över axeln upp på ryggen och resväskan rullades i handen och en skötväska på andra axeln. syrran höll typ på att svimma när hon såg på flygplatsen men de såg nog värre ut än vad det var för jag tyckte att de som va jobbigast va att inte kunna köra vagnen ordentligt med bara en hand så man måste inte ha en med hjul
    haha ja en bra tös reder sej själv ;)
  • lolo21
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 17:28:46 följande:
    Lodger bunker e helt underbar! speciellt till små bebisar jag har en som jag testat i min bee och den satt helt okej, ja jo den glider ju ner lite när man har större barn som jag men inte så att jag störts av det! men annars har jag en cam åkpåse som du ser på bilden ovan
    Lodger bunker är så fina tkr jag=) Funkar de bra som åkpåse  liggdelen i camen?
  • Fröken Småland
    lolo21 skrev 2010-10-07 07:25:47 följande:
    Lodger bunker är så fina tkr jag=) Funkar de bra som åkpåse  liggdelen i camen?
    Det tycker jag absolut! Eftersom den är skålformad så blir det lite lite knöligt i botten men det går att släta ut precis där bebisen ligger. Jag gillar Bunkern jättemycket och har precis köpt en härligt hysterisk ultrablå till min lilleman som är 3,5 år
  • Miniigirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-07 04:38:58 följande:
    Minigirl: plus en koboltblå i fleece
    ah, då är det därför jag tycker dom ser olika ut ibland:) en är väl fleece:)
    tack, då vet jag:D
  • BeeWee
    annat82 skrev 2010-10-06 19:57:31 följande:
    Bra pris
    Vi hittade vår för 500:- och slog till snabbt. Också utan hjul men kändes ok till det priset. Hade egentlige sagt att vi skulle vänta med den tills vi behövde, men verkar som en del går bra på blocket och då kändes det lika bra att slå till
    Jepp. Jag slantade upp 800 spänn för en transportväska på blocket. Visserligen med hjul.. Hade inte tid att vänta :D
  • BeeWee
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-06 17:28:46 följande:
    Lodger bunker e helt underbar! speciellt till små bebisar jag har en som jag testat i min bee och den satt helt okej, ja jo den glider ju ner lite när man har större barn som jag men inte så att jag störts av det! men annars har jag en cam åkpåse som du ser på bilden ovan
    Ja de var fina! *bildgooglade*
    Men är alla i fleece? Jag vill nog ha någon som tål lite småregn på ytan..  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21