• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat
    Stargirl skrev 2010-10-10 12:19:30 följande:
    Ja det är fortfarande kardborreband, men har du fäst varukorgen rätt då kardborrebanden inte brukar lossna eller jag har adlrig hört att det skulle vara ett problem. Men självklart är ingen del felfri, kanske har du bara haft otur.
    Ocean är väldigt fin, tyker jag också

Förresten min nya blogg hittar ni på www.finest.se/natali

Jag är inte ngn hemlig Stargirl längre efter typ 8 år på Familjeliv....så jag får sluta skriva här känns det som.
    Behöver du en fotograf som kan hänga med dig och fota?!
  • Kavat

Invigde nya ståbrädan häromdagen när vi var på Ikea. Fy fasen vad det är skönt när man kan ha två barn i en vagn och styra med en hand. I löööv buggan! Och ståbrädan var sååå mycket smidigare än gamla. *NÖJD*

Sen att liten bara var nöjd i vagnen i 15 min och resten av tiden tillbringades i sjalen är en helt annan sak.. Det gick bra att använda ligginsatsen som varukorg också. Tungan ute

• Stargirl
    Kavat skrev 2010-10-10 13:00:10 följande:
    Behöver du en fotograf som kan hänga med dig och fota?!
    Är du fotograf?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 12:40:56 följande:
    Gaaah!! Var du tvungen att outa dig så att du inte kan hänga här mer? *ser arg ut*
    Fast vi skvallrar inte om inte du gör det Drömmer
    Jag tror jag är tvungen....mina barn är ju så stora dessutom så det blir inte så mycket familjeliv. Men kommer att läsa här iaf.
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 12:40:56 följande:
    Gaaah!! Var du tvungen att outa dig så att du inte kan hänga här mer? *ser arg ut*
    Fast vi skvallrar inte om inte du gör det Drömmer
    tror att de e långt ifrån många som fattar och vi andra viste ju redan
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-10-10 13:42:05 följande:
    Är du fotograf?
    Äh, inte då! Hon är bara ute efter gratisresor till spännande europeiska städer
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 15:06:35 följande:
    Heheh.....
  • Noiis

När tror ni att snön kommer? blir de mer snö än förra året i år eller blir det mindre?? jag känner smått panik över att behöva ställa undan been om nån månad tänk om Noa vägrar vagn sen när det är dags för den igen *hemsk tanke*

• Kavat
    Stargirl skrev 2010-10-10 13:42:05 följande:
    Är du fotograf?
    Nej, bara hobbyfotograf. Men tycker det är superkul och älskar att fota, fast jag är nog mer estetiskt nogrann än vad som är nyttigt om man ska jobba med "massorna". Jobbar egentligen med digital bildbehandling (när jag inte är mammaledig) bl.a, så helt borta är jag inte. Har dock fått äran att fota personalbilder och lite annat "löst" på jobbet. Skoj att se hur chefen blev alldeles petig med att håret skulle ligga rätt osv. Så man ser helt klart andra sidor av folk som man aldrig gjort när man är bakom kameran.
    Fröken Småland skrev 2010-10-10 15:06:35 följande:
    Jag?!? Som inte ens varit utomlands de sen dottern kom för 5 år sedan... Gotland räknas inte va?!
  • daniels baby
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-10 15:14:37 följande:
    När tror ni att snön kommer? blir de mer snö än förra året i år eller blir det mindre?? jag känner smått panik över att behöva ställa undan been om nån månad tänk om Noa vägrar vagn sen när det är dags för den igen *hemsk tanke*
    nej nu tänker vi inte så ok??! vi ska köra bee heeela året!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21