• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miniigirl

Är 450kr ett bra pris på ett chassi (utan hjul) som glider?

• Primrose

Vet någon vad ett nytt chassi (2010) kostar om ens garantitid har gått ut?

Jag har just läst om Bugaboo Donkey! Yieppeee" Det betyder att om vi får tillökning kan vi fortfarande ha en Bugga! Vet någon om Cameleontillbehör, såsom sommarsuflett, snöhjul, etc. passar till de sitsarna också?

• Lärarn

Hej! Undrar om andra ståbrädor än Bugaboos egna passar till cameleon.

Någon som vet?

• Stargirl
    Primrose skrev 2010-10-10 18:11:46 följande:
    Vet någon vad ett nytt chassi (2010) kostar om ens garantitid har gått ut?

Jag har just läst om Bugaboo Donkey! Yieppeee" Det betyder att om vi får tillökning kan vi fortfarande ha en Bugga! Vet någon om Cameleontillbehör, såsom sommarsuflett, snöhjul, etc. passar till de sitsarna också?
    Nej, nuvarande Cam tillbehör passar inte Donkeyn perfekt. Snöhjul behövs ju inte, Donkeyn har ju 4 stora svängbara hjul
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Coca cola light

Är det någon här som har köpt symönster av hon som säljer på Tradera? JAg blir lite skeptisk då jag inte ens förstår texten i objektbeskrivningen plus en del negativa omdömen. Jag skulle så gärna vilja sy en suflett, men det mönstret jag försökte göra själv blev inte något bra.

• Hannah74

Nu har jag en fråga om mina runda knappar som jag frågat om förrut då de krånglat. (De man fäller sittdelen i de 3 lägena med)
    De har nu båda fastnat i inneläga, går inte att ploppa ut dem alls, alltså är ju sittdelen helt lös.

Har smörkt pinnarna på chassit som man sätter dem på, men det fungerar ju inte eftersom jag inte vet hur jag ska få ut plopparna (runda vita) som ju fastnat!

Någon som vet skulle jag vara jättetacksam.

Lillan vill iinte åka alls nu då hon sitter nästan framåtlutad och sittdelen stöter i hjulplopparna...

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 www.tradera.com/auktioner/hannah__74
  • Noiis
    Coca cola light skrev 2010-10-10 21:33:52 följande:

Är det någon här som har köpt symönster av hon som säljer på Tradera? JAg blir lite skeptisk då jag inte ens förstår texten i objektbeskrivningen plus en del negativa omdömen. Jag skulle så gärna vilja sy en suflett, men det mönstret jag försökte göra själv blev inte något bra.

nej jag skulle inte köpa av henne efter att ha läst. fattar inte heller vad hon skriver i sin beskrivning :-/
  • Insomnie
    Coca cola light skrev 2010-10-10 21:33:52 följande:

Jag har inte försökt göra någon mönster själv ännu men skulle egentligen också vilja ha ett färdigt mönster då jag försökt skapa mönster till annat själv förut och misslyckats totalt...
    Förstår inte heller objekbeskrivningen Skrikandes
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21