• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • livet från ljusa sidan
    Stargirl skrev 2010-10-19 20:10:06 följande:
    Den förlorar snabbt värde i början. Men en Bugaboo Frog som är 6 år gammal och då kostade 7500 säljs för 3500 kr idag. Det är ju jättebra värde.
    ja det är det ju för en 6år gammal vagn!

Men om man säger att vagnen inte ens är ett år och inte går att få tag i längre? Då kanske den inte förorar lika mycket i värde som om man skulle kunna knalla in i en affär och köpa en splajdans ny lika gärna? 
  • mamma på vift
    Insomnie skrev 2010-10-19 22:20:13 följande:
    Har en fråga till er som sytt egna sufletter.. Har ni valt speciella tyger eller har ni impregnerat tyget? Tänker att det är bra om det står emot lite regn i alla fall..
    Om du vill att det ska stå emot lite regn och blåst så skulle jag satsa på att ha i alla fall en sida (in eller ut) med markisväv eller tyg med vaxad yta.
    Home Is Where The Heart Is
  • Noiis
    StaffenAssar skrev 2010-10-19 22:26:17 följande:
    Men jag skrev ju att det VAR samma Tungan ute
    haha vad bra att jag läser de jag vill läsa HAHA jaha då behöver jag ju inte sitta här och dividera om hur vida den har samma bredd haha jaja lyssna inte på mig! jag har en son med kroniska sömnbesvär och har inte pli nog att sova när han väl gör de *skyller ifrån mig*
  • S a C
    Insomnie skrev 2010-10-19 22:20:13 följande:
    Har en fråga till er som sytt egna sufletter.. Har ni valt speciella tyger eller har ni impregnerat tyget? Tänker att det är bra om det står emot lite regn i alla fall..
    Nej, jag tar dom tygerna jag gillar helt enkelt! Det är några lager med tyg i en suflett så det står emot lite väder även om det är tunn bomull.

Men självklart kan man impregnera tyget om man vill att det ska stå emot några droppar regn.
  • picolina

kan någon säga om detta är en liggdel till frog, gecko eller cam?? känner inte igen märket.. men säljs med en bugga sittvagn..
    ♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
  • AnPa
    picolina skrev 2010-10-20 08:37:41 följande:

kan någon säga om detta är en liggdel till frog, gecko eller cam?? känner inte igen märket.. men säljs med en bugga sittvagn..
    Det där är väl en Frog liggdel?
  • picolina

såhär ser alltihopa ut.. frpog?
  • lilyanna
    picolina skrev 2010-10-20 09:37:22 följande:

såhär ser alltihopa ut.. frpog?
    Japp, det är en frog.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • picolina

good misstänkte det!

• linaenn
    jean1 skrev 2010-10-19 17:32:58 följande:

Är det någon här som har en Alvi eller Segr åkpåse i sin Bugga Cam, sittdelen?

Hur gamla är era barn isåfall? Skulle vara kul att veta hur länge en sån åkpåse räcker.

Bild är ett plus om ngn har !

Hittade den här tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48783201.html där det finns bild på Alvin i Cam. Plus att samma bilder finns längre bak i den här tråden. :)
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21