• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • picolina

tack för svar. lutar åt en cameleon 07 med chassi från 2010 för 4500kr, är det ett ok pris??

♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
  • Noiis
    picolina skrev 2010-10-19 14:31:42 följande:

tack för svar. lutar åt en cameleon 07 med chassi från 2010 för 4500kr, är det ett ok pris??

ja men det tycker jag! så länge den är i bra skick i tyget och att ramen inte har börjat spricka å så!
    får du några tillbehör till med? chassit borde ju vara köpt vid sidan av om de e från 2010 för grantin på den vagnen gick ut 2009.
    så jag skulle dock vara lite tveksam till det. finns ju risk att chassit e köpt v en som reklamerat sitt!
    så kolla upp det och om hon köpt chassit så kolla om du får kvitto på den med då!
  • picolina

ok tackar!!

♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
  • Noiis
    picolina skrev 2010-10-19 14:38:14 följande:
    ok tackar!!
    *förtydligar* om chassit e köpt begagnat är risken stor att det är ett reklamerat chassi, alltså ett trasigt chassi. och då tycker jag att 4500 är på tok för dyrt! för det finns ingen direkt mening med att köpa en trasig vagn!
  • Becka 77

Tack snälla Sjukhus Mamman för alla svar Ska prova så snart lillan vaknar... Är ju så sugen på att fixa och dona med vagnen..... Lätt beroendeframkallande! Nån som känner igen sig?

• Fröken Småland
    Becka 77 skrev 2010-10-19 14:48:51 följande:
    Tack snälla Sjukhus Mamman för alla svar Ska prova så snart lillan vaknar... Är ju så sugen på att fixa och dona med vagnen..... Lätt beroendeframkallande! Nån som känner igen sig?
    Näe, absolut inte. Inte alls faktiskt. Oskyldig
  • Noiis
    bara kul att kunna vara till hjälp
    beroende framkallande?????? jag förstår inte alls vad du menar
    *gömmer mina cam tillbehör som jag vägrar sälja trots att vagnen inte finns kvar, men dom är mysiga att titta på*

frk småland, vart fasen hittar du alla bilder??? gud så jag skratta när jag såg den hahaha
  • annat82
    Absolut inte Är redan lovad en egen garderob för alla tillbehör när vi nån gång flyttar
  • Noiis
    StaffenAssar skrev 2010-10-19 15:00:48 följande:
    Det är samma båge till frogen och camen, jag har provat
    toppen! då har jag lärt mig det jag va ju osäker men är inte frog och cam lika breda?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21