• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Syrling

En liten fråga igen. Jag har fått möjlighet att köpa ettt visnings ex Bugga Cameleon. Det är jättefint, inte en enda rispa och ser helt ny ut. Säljaren vill ha 7800 kr. Jag vet att hon fick in vagnen detta året från Bugaboo och hon var säker på att det var en 2010:a. När hon kollade chassit så stod det 2008 på det. Är detta något som kommer att vara en nackdel för mig sen när jag säljer vagnen om drygt ett år. På kvittot kommer det att stå morgondagens datum och serienummer på vagnen. Blev jätteosäker nu och vet inte riktigt hur jag ska göra!

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2010-10-20 18:56:13 följande:
    Här är annonsen för jobbet på Bugaboo:

www.stepstone.se/jobb--account-manager-Gotebo...

Faktum är att det är ett jobb som jag egentligen är kvalificerad att söka . Jag som just sadlat om och börjat en ny högskoleutbildning *överväger att hoppa av*
    Du fixar väl bra kompispriser sen va.... Flört
  • picolina

IM WITH BUGABOO!! HAPPY!! =) blev en cameleon från blocket och jag är nöjd fast jag inte provkört än riktigt =)

En fråga! ska spänna på liggdelen på ramen (sittdelen satt på vid köp) och fattar inte hur jag ska få bort selet som sitter fast på ramen...

♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-10-20 18:56:13 följande:
    Här är annonsen för jobbet på Bugaboo:

www.stepstone.se/jobb--account-manager-Gotebo...

Faktum är att det är ett jobb som jag egentligen är kvalificerad att söka . Jag som just sadlat om och börjat en ny högskoleutbildning *överväger att hoppa av*
    Solig Vilket svårt val..... Ett jobb som är klippt och skuret för dig eller plugga.. Klart du måste söka!
  • BeautifulFlower
    picolina skrev 2010-10-20 19:33:32 följande:
    IM WITH BUGABOO!! HAPPY!! =) blev en cameleon från blocket och jag är nöjd fast jag inte provkört än riktigt =)

En fråga! ska spänna på liggdelen på ramen (sittdelen satt på vid köp) och fattar inte hur jag ska få bort selet som sitter fast på ramen...
    Eftersom din son är omkring 5 månader nu så skulle jag skita i att sätta dit liggdelen.. barn kan sitta i bugaboo´n from när dom är tre månader
  • Bellbox
    BeautifulFlower skrev 2010-10-20 20:59:58 följande:
    Eftersom din son är omkring 5 månader nu så skulle jag skita i att sätta dit liggdelen.. barn kan sitta i bugaboo´n from när dom är tre månader
    Håller med

Ang din fråga så kan man inte ta av dem utan de "stoppas ner" på utsidan av liggdelen; lite dumt men... det är ju ändå så få månader man har liggdelen och i ditt fall som sagt så skippa ligdelen & kör på sittdelen direkt
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Noiis
    Insomnie skrev 2010-10-20 15:03:50 följande:
    Jag läste något tidigare inlägg om det här med sufletter och då pratade några om att det ska vara 3 lager tyg för att man inte vill se skårorna på utsidan... menar du på det sättet eller har du lagt ytterligare tyglager i dina sufletter?
    det stämmer och de va precis så jag menade! men de e 3 lager i övre delen av sufletten men bara två i nedre!
  • Insomnie
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-20 23:24:51 följande:
    det stämmer och de va precis så jag menade! men de e 3 lager i övre delen av sufletten men bara två i nedre!
    Aha! Måste bara försöka hitta mig lite tid så är det bara att börja sy sen... eller ja, jag kanske måste rita mig ett mönster först
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21