• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Vår lilla godis

Hej!

Vi ska ut och flyga och funderar på hur vi ska göra med vagnen (en Cam). Kan förmodligen låna en bugaboo-transportväska av en kompis, men funderar på att hyra Airshells istället eftersom vi egentligen behöver ha med oss bilbarnstolen också. Har för mig att jag har läst om Airshells i den här tråden förut, och att folk som hade provat sa att de var väääldigt stora? Tror ni att man kan packa ned både vagnen och bilbarnstolen i en Airshell då? Vi har en Maxi Cosi Mobi stol, alltså inget babyskydd. Hur är Airshells? Skyddar de bra? Eller ska man låna transportväskan istället? Hur hade ni gjort?

• straw2008

Airshell är som ett mjukt badkar, vi fick ner maxi coosi beevagn samt vår syskonvagn Phil o Ted. Men den var fruktansvärd, var ska du göra av den då du landar? Den hår alltså inte att vika ihop o är stor som ett badkar.... Sen kan sakerna däri likagärna skada varandra de ligger bara o skramlar omkring. O räkna med rejäl överviktsavgift för den. Låna en bb väska o hyr bilstol på plats.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Personligen skulle jag absolut inte bry mig om saker sitter fel om jag får en ny vagn för halva priset, kopia vill jag däremot inte ha.

• Stargirl
    straw2008 skrev 2010-10-19 09:24:14 följande:
    Personligen skulle jag absolut inte bry mig om saker sitter fel om jag får en ny vagn för halva priset, kopia vill jag däremot inte ha.
    Jag menar att det osar skumt om man inte har ngn aning om hur man sätter ihop den, jag misstänker att vagnen inte är köpt "ärligt" eller nåt sånt....men det är bara min egen åsikt. Ju mer rätt det ser ut destå bättre är vagnen hanterad och inte misshandlar och så.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Noiis
    Stargirl skrev 2010-10-19 10:27:37 följande:
    Jag menar att det osar skumt om man inte har ngn aning om hur man sätter ihop den, jag misstänker att vagnen inte är köpt "ärligt" eller nåt sånt....men det är bara min egen åsikt. Ju mer rätt det ser ut destå bättre är vagnen hanterad och inte misshandlar och så.
    jag diskuterade just bugaboo vagnar med en vän och hennes kille. Killen han är proffs på bugaboo nu han kan allt om alla och vet hur man ser skillnad haha. men iaf så sa jag samma sak till dom. kolla efter en vagn som är korrekt monterad! risken är större när dom är felmonterade att den är felaktigt använd. har man inte tagit tid till sig att kolla upp hur tyget ska sitta korrekt så har man förmodligen inte kollat upp annat heller!
    så jag håller helt och fullt med dig
  • straw2008

Ok men hur kan en vagn vara felmonterad i den grad att den går sönder? Njäää det tycker jag verkar vara att göra en storm i ett vattenglas. Kopior vill jag verkligen inte ha men man kan ju fixa till en bb med tvätt o dmörj så den nästan ser ny ut.

• picolina

hej experter!
    vad tycker ni man ska ge för en frog som har 5år på nacken eller mer??

♥ Maja 22 juli 2006 & Noel 22 maj 2010♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21