• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • khrullet

Hej, nu har jag åxå blivit med bugaboo :D beställde min cameleon från fruugo i mitten på förra veckan och väntar nu otåligt på att den ska dyka upp med posten. (Vet att det kan dröja upp till en månad innan den kommer) men är så sugen på att provköra den!! Synd bara att jag inte har bf förrän i februari..

• lindi

hej, hej!
    någon som har tips om var man kan köpa bara varukorgen till cameleon? nätsida

♥ Tuva Li 04 ♥ Love 06 ♥ Tilde 10 ♥
  • Pepper79

Hej!

Ni har ju alltid svar på mina frågor . Har en Bugaboo Frog och tycker att bugaboos egna regnskydd är väldigt klumpigt. Vad finns det för några andra som passar? Vill ju ha ett som blir litet ihoppackat.

Har ett Teutonia liggandes hemma, men det passade ju såklart inte

(¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • Miniigirl
    Pepper79 skrev 2010-10-25 10:35:42 följande:
    Hej!

Ni har ju alltid svar på mina frågor . Har en Bugaboo Frog och tycker att bugaboos egna regnskydd är väldigt klumpigt. Vad finns det för några andra som passar? Vill ju ha ett som blir litet ihoppackat.

Har ett Teutonia liggandes hemma, men det passade ju såklart inte
    Vi har tullsas eller vad det nu heter...passar perfekt tycker jag:)
    Kanske passar brios regnskydd oxå? till typ happy modellen?! tycker det ser väldigt likt ut tullsas iallafall
  • Insomnie
    lindi skrev 2010-10-25 10:25:59 följande:
    hej, hej!
    Den här sidan tycker jag brukar ha rätt prisvärda delar.. De säljer även varukorg separat... Har inte handlat av dem själv men varit i kontakt med dem via mail och fått väldigt trevliga och snabba svar tillbaka...

http://bugababy.se/15-cameleon-tillbehor
  • Flerbarnstokan

Färghjälp
    Har en Cameleon med grå bas och svart toppklädsel. Är nu 2 år och vääääldigt blekt, säväl varukorg, sufflett som bas. Måste inhandla nytt från topp till tå... Svart och grått går bort då de blektes snabbt. Funderar på om sand som i sig är så ljus inte bleks så mycket, med ett cerist toppset? Någon som ha bild på denna kombo? Finns det ngn ny bildtråd?

Eller vilka andra färger håller bra annars? Velar så om färgerna, brukar vara väldigt "svart" av mig så jag vet inte om jag vågar ett cerist toppset???

• BeautifulFlower
    lindi skrev 2010-10-25 10:25:59 följande:
    hej, hej!
    bugababy.se har :)
  • aahvj

Passar frog ramen, på cameleon chassit?
    Sen undrar jag vart(om?) man kan köpa en ny sittdel? Och är det sele med då eller vad man ska kalla det?

• Pepper79
    Miniigirl skrev 2010-10-25 10:40:39 följande:
    Vi har tullsas eller vad det nu heter...passar perfekt tycker jag:)
    Kanske passar brios regnskydd oxå? till typ happy modellen?! tycker det ser väldigt likt ut tullsas iallafall
    Vilken modell är det som du har? Ser att det finns flera olika.
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21