• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-29 00:49:07 följande:
    ja men precis, därför handlar jag inte där jag gjorde de för typ 5 år sedan men hamnade i bråk med tradera gällande just sånna här saker.
    de ligger ju ute flera annonser på överdrag där man just skrivit sittdelsöverdrag om man är osäker kan man faktiktiskt läsa vad andra skrivit!

vad mycket fina saker de låg ute nu btw fasen jag skulle vilja ha lite av allt för de va ju grymmt bra priser de låg på med. men har ju ingen cam haha så de skulle ju bara vara värdelöst
    Jo, ligger mycket ute nu, men just nu har jag köpstopp för mig själv
  • Kavat
    Kavat skrev 2010-10-28 18:29:06 följande:
    Skit också, ena adaptern till babyskyddet (maxi cosy) har fastnat och jag får inte loss det från chassit! Vad gör jag nu? Någon som vet hur de ser ut inuti? Bänder jag  loss det så går det väl den adaptern sönder...
    Ingen som vet hur jag ska få loss den utan att förstöra adaptern/chassit?
  • Noiis
    Kavat skrev 2010-10-29 10:13:53 följande:
    Ingen som vet hur jag ska få loss den utan att förstöra adaptern/chassit?
    försök att smöra den! annars har jag ingen aning!

Föresten nu när jag ändå har kollat en del på T så ni har väl sätt att de ligger ute både varukorg och en sittdel i denim? dom kan ju inte vara allt för lätta att fåtag på!?
  • Mamma TN

Vet ni om det går att ha ståbräda till Cam för barn som väger över 20 kg. Förstör man vagnen eller blir den omöjlig att köra med barn som väger över 20 kg???

Någon med erfarenhet??? 

• bohusbebis
    Mamma TN skrev 2010-10-29 12:50:03 följande:
    Vet ni om det går att ha ståbräda till Cam för barn som väger över 20 kg. Förstör man vagnen eller blir den omöjlig att köra med barn som väger över 20 kg???

Någon med erfarenhet??? 
    Vi har buggans ståbräda till vår 5åring på 18-19 kg och den funkar fint. Det är nog bara en "säkerhetsgrej" från leverantören att friskriva sig för eventuella problem... Vi kör förresten Bee+ och den är väl ännu klenare än en Cam...
  • redfox

Nu blir jag tokig. Har köpt ett par vinterhjul, men förstår inte hur jag ska få av de andra små swirvel hjulen. Känner mig helt IQ befriad. HJÄLP MIG!!!!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21