• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stinamaria
    jessica1979 skrev 2010-03-26 11:26:13 följande:
    Flev fundersam nu, men plattan i sitsen ska va ovanpå skumgummit va?
    Nu kanske du redan fått svar men skumgummit ska vara på plattan, då blir det lite mjukare för barnet att sitta på:) Tror jag? hehe
  • yrväder
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 12:06:58 följande:
    Bugaboo BY Småland. Stilstudie finns i bildtråden
    Har du slaktat en orginalbas när du gjorde den? Snyggt och bra jobbat iaf, även om tyget kanske inte föll mig i smaken
  • Berit82
    yrväder skrev 2010-03-26 16:19:56 följande:
    Har du slaktat en orginalbas när du gjorde den? Snyggt och bra jobbat iaf, även om tyget kanske inte föll mig i smaken
    Undrar också precis samma sak!

Superfint och oj vilken personlig vagn det blir!
  • jessica1979
    stinamaria skrev 2010-03-26 15:28:16 följande:
    Nu kanske du redan fått svar men skumgummit ska vara på plattan, då blir det lite mjukare för barnet att sitta på:) Tror jag? hehe
    Jag förstod det till slut, när jag tänkte till, haha!
  • Fröken Småland

Haha, nej den blev hysterisk vagnen men man tager vad man haver Tyget köpte jag en gång för flera år sedan och det var det enda som jag hade som var rejält styvt så det fick det bli. Ja, jag har slaktat en supergammal och blekt bas och så behöll jag den svarta fotdelen samt pinnarna i ryggen. Även botten plattan på varukorgen är original. Tror inte att jag kommer att använda den precis men det var kul att sy den Fast jag funderar på om det inte vore coolt med en sufflett i transparent plast? *funderar*

• Berit82
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 16:59:20 följande:
    Haha, nej den blev hysterisk vagnen men man tager vad man haver Tyget köpte jag en gång för flera år sedan och det var det enda som jag hade som var rejält styvt så det fick det bli. Ja, jag har slaktat en supergammal och blekt bas och så behöll jag den svarta fotdelen samt pinnarna i ryggen. Även botten plattan på varukorgen är original. Tror inte att jag kommer att använda den precis men det var kul att sy den Fast jag funderar på om det inte vore coolt med en sufflett i transparent plast? *funderar*
    Kanske inte heller tyget jag hade valt, men oj vad mycket andra fina tyger som hade passat superfint! Förstår inte hur du kan lägga ner projektet när du sett att det funkar...
  • Fröken Småland
    Berit82 skrev 2010-03-26 17:08:35 följande:
    Kanske inte heller tyget jag hade valt, men oj vad mycket andra fina tyger som hade passat superfint! Förstår inte hur du kan lägga ner projektet när du sett att det funkar...
    Det är inte målet som är målet utan resan dit
  • Berit82
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 17:11:49 följande:
    Det är inte målet som är målet utan resan dit
    Då är vi nog lite tvärt om. {#lang_emotions_laughing} Är inte så förtjust i att sy att jag sätter mig ner och gör det för sakens skull. Men däremot skulle jag absolut göra det för att få en läcker personlig vagn! Eller hellst beställa från någon som syr om det inte blir så mycket dyrare... Kanske ska tipsa Mamma på vift! {#lang_emotions_wink}

Fast just nu så har jag beställt en syskon-UJ från Pramworld så jag får hålla nere på tillbehören ett tag. Innebär att det troligtvis inte blir någon rosa åkpåse på rean heller...{#lang_emotions_frown}
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 17:26:15 följande:
    Men vad skall man göra när man är färdig för hispan för att nya Bee är en månad försenad?
    Gaaaaah.....vet precis. Råkar du bo i Gbg? Där på mässan kommer de att visa Bee+. Jag är tämligen övertygad om att man kan köpa loss dem från montern :-.D men andra och tredje veckan ska Bee+ vagnarna levereras till de flesta.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21