• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Stargirl: nja, nu ligger ju inte Göteborg i Småland . Men jag har tänkt att åka till mässan, vem är det som ställer ut? Tycker bara det brukar vara Babyamatörerna som har Bugaboo. Vet du om det blir något erbjudande? Som kidzshop och toddler har 500 kr att handla annat för t ex.

• Stargirl
    Fröken Småland skrev 2010-03-26 21:07:40 följande:
    Stargirl: nja, nu ligger ju inte Göteborg i Småland . Men jag har tänkt att åka till mässan, vem är det som ställer ut? Tycker bara det brukar vara Babyamatörerna som har Bugaboo. Vet du om det blir något erbjudande? Som kidzshop och toddler har 500 kr att handla annat för t ex.
    Det är ngn butik som har bugaboo. Ligger de i Mölndal? Tror inte det är en amatörbutik hehehe....tror det är en fristående variant. Jag tror inte det är ngt erbjudande på Bee+ men man kanske kan deala till sig ngt om man köper en demomodell från mässan.
    Jag hörde ngt om att det fanns ngn tävling att man kan vinna sitt "köp"....men jag är osäker på vad det innebär. Men det låter ju lockande att kunna vinna tillbax sina pengar. Men jag vet inte om det är så generöst men det låter ju så. Äh, jag vet inte. Ring dem och fråga.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • SaraSelinda

Måste få fråga bara, jag köpte min förra vagn på toddler och fick 500 kr att handla annat för, kan man handla saker från Bugaboo? Tänkte mer om det var så att man inte fick handla vad man ville.

• Stargirl
    SaraSelinda skrev 2010-03-27 08:37:00 följande:
    Måste få fråga bara, jag köpte min förra vagn på toddler och fick 500 kr att handla annat för, kan man handla saker från Bugaboo? Tänkte mer om det var så att man inte fick handla vad man ville.
    Fråga dem du kan iaf inte dra av summan på själva köpet.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Fröken Småland
    SaraSelinda skrev 2010-03-27 08:37:00 följande:
    Det står väl om det på deras hemsida, första sidan? Surfa dit vetja
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-03-27 08:34:35 följande:
    Det är ngn butik som har bugaboo. Ligger de i Mölndal? Tror inte det är en amatörbutik hehehe....tror det är en fristående variant. Jag tror inte det är ngt erbjudande på Bee+ men man kanske kan deala till sig ngt om man köper en demomodell från mässan.Jag hörde ngt om att det fanns ngn tävling att man kan vinna sitt "köp"....men jag är osäker på vad det innebär. Men det låter ju lockande att kunna vinna tillbax sina pengar. Men jag vet inte om det är så generöst men det låter ju så. Äh, jag vet inte. Ring dem och fråga.
    Aha, kanske den butiken som har sålt ut billiga fleeceset på sistone och någon demo-Bee? Skall göra lite efterspaning på den, var det något med "baby och barn" eller nåt sånt? *rotar i minnet*
  • Honey1982

Om man köper en 09-vagn, kan man då beställa ny klädsel i butik? Passar den och så?

• Fröken Småland
    Honey1982 skrev 2010-03-27 10:03:25 följande:
    Om man köper en 09-vagn, kan man då beställa ny klädsel i butik? Passar den och så?
    Alla Cameleonklädslar passar till alla Cameleonvagnar oavsett ålder. Mycket fiffigt
  • Monster tjejen

Babuproffsen på backaplan i göteborg har Bugaboo. :D

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21