• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miniigirl

Vart på britax hemsida har du läst det? Har du lust att länka?

• Fröken Småland
    Al Zahra skrev 2011-01-05 09:01:11 följande:
    Jag har en Maxi Cosi visste inte ens att en Akta passade med adapters? Haha! Men jag är nöjd med Maxin den väger nästan ingenting!
    Va??? Har du inte läst våra FAQ???
  • Bellbox
    danosani skrev 2011-01-04 22:55:55 följande:
    Vi har köpt ett Logico S nu till lillebror, shit vad STORT det är! Inte tungt, men stooort. Hyrde en sån där gammal Britax sist, Rock-a-tot eller vad de heter, och det var mycket smidigare storleksmässigt. (Tror att de är lite mer i samma storleksklass som Maxi Cosi.)

Tycker faktiskt inte att det är en fördel för Logico S/Akta att det är rymligare, för så fort plutten kan sitta ska man ju byta till bakåtvänd stol, det är säkrare. Och det där skyddet är ju så stort att det för mig är en gåta att man växer ur det innan man lär sig sitta (Med undantag för sjukdomstillstånd självfallet)
    Enligt återförsäljaren bör bebisen sitta i babyskyddet i 7 månader i alla fall (alltså efter att sonen lärt sig sitta)
    sa han och han menade att några av de mindre skydden kan bli ett problem redan vid 5 månader (!) men det får stå för honom jag är som sagt mycket nöjd med Logico S
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • lolo21

Vart kan man se de nya färgerna på Bee?? Jag vill också ha en!

• chazbo

Är det någon av er bugaboo proffs som vet om det finns ngn all black kvar på nätet. Kidzshoppen har slut på sina.
    Vad är det för speciellt med ltd 107 som kommer i januari? (hette den så)

• Sweetheartno1
    chazbo skrev 2011-01-05 10:30:26 följande:
    Är det någon av er bugaboo proffs som vet om det finns ngn all black kvar på nätet. Kidzshoppen har slut på sina.
    Jag tror att barnbutiken kanske ska ha kvar. Men man måste ringa dom, det syns inte på hemsidan. Jag bokade en där för ca 1 v sen. Glad
  • Karo Lina
    chazbo skrev 2011-01-05 10:30:26 följande:
    Kidzshop hade kvar igår när jag kollade. Det fanns två all black på deras hemsida, en för 11000kr som var slutsåld men sen ett erbjudande för 12500 där man fick åkpåse i svart också och de fanns kvar.
    http://kidzshop.jetshop.se/barnvagn/bugaboo/bugaboo-limited-edition-c-865-1.aspx
    (nedre raden längst till höger)
    Vi köpte vår all black på kidzshop i höstas. Snabb leverans och fri frakt!
  • Hannah74

Visst bor du i Gbg? Det är kaos i centrum! Plus att det piskar snö sidledes... Ångrar jag gick ut alls...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21