Bugaboo-tråd nr 21
Ni som har Buggabos sittdyna, upplever ni att barnet blir mindre varm/svettigt med den i vagnen? I somras kände jag att ett sittdelsöverdrag bara var överflödigt och gjorde vagnen varmare. Men en dyna kasnke är bättre?
Ni som har Buggabos sittdyna, upplever ni att barnet blir mindre varm/svettigt med den i vagnen? I somras kände jag att ett sittdelsöverdrag bara var överflödigt och gjorde vagnen varmare. Men en dyna kasnke är bättre?
Hur hänger ni era minikånken på vanen? Det lilla spännet som finns upptill på väskan når ju inte runt handtaget på vagnen?
I veckan fick vi hem en ny åkpåse till vagnen (Cam), den nya modellen. Är det bara jag som känner att den gamla ändå hade liiite bättre passform, denna känns lite vid och lång nertill, liksom fladdrigare? Men gillar att den är mer ombonad upptill istället. Fördelen med denna är väl att den är bra när barnet är längre men jag tror jag måste vänja mig lite vid den ett tag till
.

Men det får jag väl inte ens skriva här
Min mamma åker till USA i sommar och då blir man såklart direkt sugen att beställa hem något skoj till buggan
. Men hur ska man veta vart man ska handla? Ni som handlat på plats, eller vet någon som gjort, hur ska jag göra för att det ska bli enkelt för mamsen
?