• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    oOMayaOo skrev 2011-01-29 11:24:54 följande:
    Ok, så det är ingen säkerhetsgrej egentligen. Jag kan tänka mig att banden över axlarna kan irritera speciellt lite större barn.

Tack för (det trevliga) svaret! 

Nja, hon har vägrat axelremmarna sen hon var 5 månader, så det beror ju på vad man menar med större

Men som ovan, som lyfthandtag, används det som varje gång vi lastar vagnen i bilen. Man klarar sig ju utan, men underlättar. Leksakshängare är den toppen som. Alla leksaker sitter fast i vagnen, för annars är de inte kvar i vagnen

För större barn kanske det hjälper till så de sitter kvar i vagnen utan, men allt beror ju på barnet. Dottern skulle inte sitta kvar i vagnen utan sele, mest för att hon hellre skulle springa runt

• Haven09

Får man hemlevererat på en
    Helg?
    Någon som fått på en lördag från shenker?

• LHUF
    Haven09 skrev 2011-01-29 11:49:38 följande:
    Helg?
    Tveksamt, tror inte dom kör ut privat på helgen.. Men kanske till företag.. men ring och fråga
    Tilde 080319
  • Wailea
    Haven09 skrev 2011-01-29 11:49:38 följande:
    Helg?
    nix, mån till fre brukar de ha öppet...
  • Noiis

Noa sitter bara fast runt midjan. Axlarna ökar han sig ur. Bågen är inte till som säkerhets grej på nån vagn. Alla mina 16 vagnar sitter bågarna på typ samma sätt och ingen tillverkare skulle någonsin hävda att de va ok att köra utan sele

• MissR

När ni har liggdelen på, var gör ni av midjebältet då? det hänger ju längs sidorna.....

Köpte en teutonia babynest idag som jag tänkte ha i bilstolen, men det är juverkligen perfekt i vagnen också. Såååå mysigt!!!

• Joddan

Missr
    Petar ner det där de ska vara i fickorna på utsidan av liggdelen.

• Asereht

Nu har jag blivit smittad, jag vill också ha en bee! Varför är det ingen som säljer en äldre bee till ett bra pris för nu då jag böjrat kika efter en? *surar*

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Tant Pruselius

Ase - se där det gick fort... Va ju iförrigår som frun började sin bee-"insamling" va Jag köpte min äldre bee ny i kartong m extra suffla för 3000 så jag tycker inte du ska betala mer än max 2000 för en beg....

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21