• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht

Ja, jag lade ut lite grejs till försäljning och fick napp direkt så nu är jag ute efter en bee. Jag är mest intresserad av gamla modellen då den verkar mest prisvärd. De nyare ligger så högt i pris på blocket att man lika gärna kan köpa nytt. Får jag inget napp så får jag fortsätta sälja av och köpa en ny bee. Men beggat känns mer lagom så jag hoppas hitta en ganska snart.

• Swenglish

Vad bra Bonti och Bugaboo är! Vårt skumgummihandtag hade gått sönder och vi köpte nya på Bonti, men ett gick sönder när vi skulle sätta fast det. Ringde till Bonti och trevlig tjejen reklamerade till Bugaboo, som skickade nya hem till mig direkt!:) Love it! Nu ska vagnen bara servas och lagas (går inte att fälla ihop), redo för nya bebisen i juli! Någon som sett de nya färgerna för Cameleon? Skulle de inte släppas typ nu? Länk please om det finns! :)

• straw2008

Kan man köpa nytt skum till styret?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-29 21:17:41 följande:
    Ase- jag betalade 3500 för min plus som var använd endast i 2 veckor på en resa, som ny
    Jag betalade 2999:- för en helt ny i butik! De du!
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • linaenn
    Asereht skrev 2011-01-29 18:10:49 följande:
    Nu har jag blivit smittad, jag vill också ha en bee! Varför är det ingen som säljer en äldre bee till ett bra pris för nu då jag böjrat kika efter en? *surar*
    Haha, jag sa till sambon idag att jag är lite sugen på en Bee+ till lillkillen som extravagn vid sidan om Camen. Har inte alls varit förtjust i den förut men nu plötsligt... Så jag har nog också fått smittan! ;) 
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Swenglish

Straw2008. ja, det kostar ca 250-300 och är två skumgummibitar som man sätter på med dragkedja. Bor su i STockholm kan du ringa Bonti och kolla om de har, annars kan Kidzshop beställa!

• Bellbox
    Swenglish skrev 2011-01-29 22:22:11 följande:
    Straw2008. ja, det kostar ca 250-300 och är två skumgummibitar som man sätter på med dragkedja. Bor su i STockholm kan du ringa Bonti och kolla om de har, annars kan Kidzshop beställa!
    oj! Låter avancerat med dragkedja Drömmer
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21