• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Haven09

Imaj:
    Så man klarar sig med dom vanliga? Jag bor jue i Stockholm så jag ber till vädergudarna att det ska inte bli mer snö;)

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-29 23:28:47 följande:
    Inte nu... I våras när den kom Köpte svart den gången... Hade haft rött och khaki på min gamla bee... . Sålde den för övrigt för 4500
    vart hittade du den till det priset som ny?

Idag ska jag till haninge *förväntansfull*
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-01-30 13:43:23 följande:
    Sweetheartno1: Jag ska ha bebis i början av juli och har beställt vagnen så den levereras i maj. Men det är mest för jag gillar att boa och gå förbi vagnen måååånga gånger hemma innan den används . Men det är ju en smaksak egentligen...
    Jag tror att jag vill hämta den tidigare. Man vet u aldrig om bebis kommer tidiagre. Det gjorde min son iallafall. KAnske ska ringa och säga att jag vill hämta den i mitten av maj istället !
  • Asereht

Är det svårt att få tag på en bee (inte bee+) på andrahandsmarknaden tro? De få jag hittat har jag mailat på men jag har inte fått svar från någon av dem.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Swenglish

Straw2008 och andra: alltså man klipper bort det gamla skummet (vårt hade spruckit) och sedan trär man på två nya bitar med dragkedja, som sedan sitter under handtaget. Det ser riktigt bra ut! Det känns faktiskt bättre än gamla skummet, mer glatt och mindre poröst om ni förstår. 

Ingen som vet något om de nya färgerna?

• Beccan85

Hej på er alla!
    Jag och min sambo väntar vårt första barn i slutet på juli. Det har väl aldrig riktigt varit något snack om saken vilken vagn vi ska ha, det blir så klart en BugaBoo!:)

Nu till saken, vi ska åka till NewYork i påsk, och funderar på att köpa en där. Dollarn är låg och vi kan få vagn med div tillbehör (som resväskan) för under 10 000kr, det får vi inte vagnen för bara här hemma i Stockholm...
    Är det någon som ha erfarenhet från att köp en vagn i USA? Jag har läst någonstans att Bugaboon i USA skiljer sig något från den här hemma i Europa.. vet någon vad skillnaden är? 

Tacksam för svar!

• imaj

Karina2: Nej de är rätt olika.

Haven09: Jo det tycker jag, beror ju dock på var man går med barnvagnen. Om du nu skulle vara så att du saknar dem kan du köpa dem då, testa dig fram och känn efter

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21