• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-01-29 23:24:22 följande:
    hejja!

färg?
    Inte nu... I våras när den kom Köpte svart den gången... Hade haft rött och khaki på min gamla bee... . Sålde den för övrigt för 4500
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Sweetheartno1
    Swenglish skrev 2011-01-29 21:00:23 följande:
    Vad bra Bonti och Bugaboo är! Vårt skumgummihandtag hade gått sönder och vi köpte nya på Bonti, men ett gick sönder när vi skulle sätta fast det. Ringde till Bonti och trevlig tjejen reklamerade till Bugaboo, som skickade nya hem till mig direkt!:) Love it! Nu ska vagnen bara servas och lagas (går inte att fälla ihop), redo för nya bebisen i juli! Någon som sett de nya färgerna för Cameleon? Skulle de inte släppas typ nu? Länk please om det finns! :)
    Trodde det var omöjligt !
    På en cameleon ?
  • Kajsan
    Swenglish skrev 2011-01-29 21:00:23 följande:
    Vad bra Bonti och Bugaboo är! Vårt skumgummihandtag hade gått sönder och vi köpte nya på Bonti, men ett gick sönder när vi skulle sätta fast det. Ringde till Bonti och trevlig tjejen reklamerade till Bugaboo, som skickade nya hem till mig direkt!:) Love it! Nu ska vagnen bara servas och lagas (går inte att fälla ihop), redo för nya bebisen i juli! Någon som sett de nya färgerna för Cameleon? Skulle de inte släppas typ nu? Länk please om det finns! :)
    {#emotions_dlg.flower}
    Jo just det!
  • BeautifulFlower
    madebyinferno001 skrev 2011-01-29 22:50:29 följande:
    Någon som har/sett IRL topklädseln i ocean-färgen och kan uttala sig om den??
    Jag har Oceanfärgen.. den är supersnygg, inte alls samma färg som på bilderna, Färgen är rätt svår att beskriva.. Men kan ju försöka beskriva den så gott jag kan, är som en stark turkos med en hint av grön i sig... tror jag.

Men den är supersnygg verkligen!  Var en här i tråden som lade upp en bild på en vagn med oceanfärgen... om du bläddrar bakåt hittar du
  • straw2008

Ah jag menade ersätta skummet inte sätta något uppepå... Hur känns det man sätter uppepå i förhållande tull riktiga skummet?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Jag har sett ocean ett par gånger o skulle köpa den på en gång om vi behövde vagn. Så SJUKT fiiin!! På bilder från nätet ser färgen så hård o vass ut men i verkligheten är den jättekrämig o helt bedårande sjukt fin!!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Sweetheartno1

När bör jag hämta ut min vagn ?
    Ska ha bebis i mitten av Juli och tänkte hämta ut vagnen i slutet av Juni (v27) Men kanske ska hämta ut den tidigare? Vad säger ni ?

• Haven09

Nu är min gamla Brio såld...
    Skönt! Nu finns det plats för min nya pärla:)

Tycker ni man ska köpa snöhjulen? Fan jag vill att snön ska bort nu! Vill inte att hjulen ska rosta typ!

• imaj

Sweetheartno1: Jag ska ha bebis i början av juli och har beställt vagnen så den levereras i maj. Men det är mest för jag gillar att boa och gå förbi vagnen måååånga gånger hemma innan den används . Men det är ju en smaksak egentligen...

• imaj

Haven09: det beror helt klart på var du bor. På packad snö är det inga problem att köra vagnen utan snöhjul, det är när det är mycket nysnö eller mycket slask som de kan behövas. Men personligen skulle jag nog inte köpa dem så här i slutet av vintern trots att jag bor i Norrbotten. Det beror nog mest på att jag inte riktigt kommer överens med vinterhjulen och har de endast när de verkligen behövs :-P

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21