• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sara E

Tack för ditt svar
    Nu är nästa moment att bearbeta sambon! Han tycker vagnen är för dyr, och jag vill inte köpa en begagnad pga att jag vill ta den på avbetalning.

Det där med färg är riktigt svårt!
    Väldigt sugen på demin 107 collection.
    Annars en med mörkgrå bas. Men topsetets färg är jag osäker på. Gillar rosa, men känns kanske sådär till en pojk?
    Annars orange eller offwhite.

• Haven09

Sara E:
    Alltså om du vill ha Bugaboo så köp den! Och bra att köpa en ny oxå så att ni blir helt nöjda:)
    Jag personligen velat ha bugaboon från start men jag va för dumsnål o köpte flera vagnar som jag aldrig va nöjd med och det är kostsamt i längden det också!
    Senaste jag hade va en Brio Sing, av den fick jag ont i axeln som nu är helt borta av Buggan. Dessutom åkte jag in i allt o alla så jag hatade den i ett helt år tills jag fick exet att gå med på ett nytt vagnköp:)
    Det va tänkt att jag skulle köpa en bee+ men när kidzshop hade erbjudande att köpa bara sitt delen va det taget med en CAM.
    I love bugaboo My babyboo...
    Haha så bearbeta på girly!

• Noiis
    Sara E skrev 2011-02-07 22:36:49 följande:
    Tack för ditt svar
    Nu är nästa moment att bearbeta sambon! Han tycker vagnen är för dyr, och jag vill inte köpa en begagnad pga att jag vill ta den på avbetalning.

Det där med färg är riktigt svårt!
    Väldigt sugen på demin 107 collection.
    Annars en med mörkgrå bas. Men topsetets färg är jag osäker på. Gillar rosa, men känns kanske sådär till en pojk?
    Annars orange eller offwhite.
    annars så köp en sittvagn nu från kidzshop så får du den till bra pris. köp sen en liggdel på blocket`?
  • Haven09

Sjukhus mamman:
    Tror du att dom kommer sluta med att bara sälja sitt delen snart eller?

• Noiis
    Haven09 skrev 2011-02-07 23:26:16 följande:
    Sjukhus mamman:
    Tror du att dom kommer sluta med att bara sälja sitt delen snart eller?
    nja de vet man aldrig! men hon ville ju köpa en vagn redan nu till sin tvååring och behöver inte liggdelen innan okt så de va mest de jag tänkte på.
  • Sara E

Smart tänkt av er.
    Har kollat lite och det skulle bli och kosta 8000 för sittvagn med regnskydd. Låter det rimligt?
    Är det lätt att sedan få tag på liggdel? Kollade blocket nu och hittade bara 1

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
  • Fröken Småland
    Sara E skrev 2011-02-08 08:59:49 följande:
    Smart tänkt av er.
    Har kollat lite och det skulle bli och kosta 8000 för sittvagn med regnskydd. Låter det rimligt?
    Är det lätt att sedan få tag på liggdel? Kollade blocket nu och hittade bara 1
    8000 är ett riktigt bra pris tycker jag. Det brukar vara hyggligt lätt att få tag på liggdelar, oftast är de inte kompletta med madrass dock (bara madrassen kostar 800 kr ). Kolla på Tradera, såg en (grå?) häromdan men den kanske är avslutad nu?
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-02-08 09:09:56 följande:
    8000 är ett riktigt bra pris tycker jag. Det brukar vara hyggligt lätt att få tag på liggdelar, oftast är de inte kompletta med madrass dock (bara madrassen kostar 800 kr ). Kolla på Tradera, såg en (grå?) häromdan men den kanske är avslutad nu?
    Vad kostar en helt ny liggdel då ? Jätte dyrt ? :-O
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-08 09:21:03 följande:
    Vad kostar en helt ny liggdel då ? Jätte dyrt ? :-O
    650 kronor kostar tyg, platta och pinnar. Sen tillkommer madrassen.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Sara E
    Fröken Småland skrev 2011-02-08 09:35:10 följande:
    650 kronor kostar tyg, platta och pinnar. Sen tillkommer madrassen.
    Madrassen kostar tydligen 550 kronor på kidzshop
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21