• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2011-02-08 13:16:57 följande:
    Hon har dessutom gått ner till 1500:-! Jag vill ha den men det är för långt till malmö från mig
    vad kan det kosta m bussgods, kanske "lönar sig" ? Ser ju fräsch ut
  • Sara E

Var ner till barnvagnscentralen idag och klämde och kände, och nu är jag ännu mer sugen.
    Var ett kanonpris på den! 8900:- för både sitt/ligg och allt som hör till.
    Det negativa var att det var bara på den färgen, som var röd bas och svart toppset.
    Och jag vet inte om jag är så sugen på de färgerna. Tror ju precis att jag bestämmt mig för en Mörkgrå bas med Orange toppset.

Sambon har fortfarande inte gått med på mina ideer. Men jag jobbar fortfarande på

Nu ska jag till jobbet. Kan behöva något annat att tänka på

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥
  • bohusbebis
    H I L L A skrev 2011-02-08 12:41:16 följande:
    Åhhhhh, min denim Bee är sååå fin nu med offwhite suflett Tungan ute
    Kan inte våren & sommaren komma nu Solig
    SNYGG!!
  • Joddan

Ja du! Har inte kollat men de borde väl gå på 4-500? Har Mailat om hon kan tänka sig frakt eller om de har vägarna förbi vår kungliga Hufvudstad

• bohusbebis
    Joddan skrev 2011-02-08 13:20:20 följande:
    Ja du! Har inte kollat men de borde väl gå på 4-500? Har Mailat om hon kan tänka sig frakt eller om de har vägarna förbi vår kungliga Hufvudstad
    kolla posten åxå, nu var det länge sen jag transporterade vagn med dem men kan vara värt att kolla iaf. Är en vagn för stor för schenker privpak?
  • Tant Pruselius
    Sara E skrev 2011-02-08 13:19:14 följande:
    Var ner till barnvagnscentralen idag och klämde och kände, och nu är jag ännu mer sugen.
    Var ett kanonpris på den! 8900:- för både sitt/ligg och allt som hör till.
    Det negativa var att det var bara på den färgen, som var röd bas och svart toppset.
    Och jag vet inte om jag är så sugen på de färgerna. Tror ju precis att jag bestämmt mig för en Mörkgrå bas med Orange toppset.

Sambon har fortfarande inte gått med på mina ideer. Men jag jobbar fortfarande på

Nu ska jag till jobbet. Kan behöva något annat att tänka på
    kalaspris ju! Och enligt mig är rött the shit...grått är inte alls min färg.....
  • aqua77

Undrar om barnvagnsexperterna kan hjälpa till..? Min man ska snart till USA på jobbresan, och kom precis på att han kanske skulle ta och köpa med sig en bee plus - har planerat att byta ut vår underbara cam när snön försvunnit. Är det någon annan dom köpt barnvagn i USA? Måste man betala tull för den?! Någon som vet?

• Noiis
    aqua77 skrev 2011-02-08 14:36:05 följande:
    Undrar om barnvagnsexperterna kan hjälpa till..? Min man ska snart till USA på jobbresan, och kom precis på att han kanske skulle ta och köpa med sig en bee plus - har planerat att byta ut vår underbara cam när snön försvunnit. Är det någon annan dom köpt barnvagn i USA? Måste man betala tull för den?! Någon som vet?
    jag har för mig att tipst har vart att man ska montera ihop vagnen och köra den lite utomhus! så att den inte ser helt ny ut! eller att packa om den i en travelbag istället för att ta den i kartong.
    men dom kanske inte kollar så noga längre?
  • Snoppan

Kan man köpa själva innergrejen till snöhjulen separat?
    Inte slangen, utan själva hjulet lixom.. Det man fäster i vagnen..
    MAH! Hoppas ni förstår trots min oerhört risiga beskrivning!

• hjärtan81

Haven09:
    Du som köpt CAM från kidzshop ? , hur är det med garanti och sånt som papper och användarbok mm.? Undrar eftersom man blockar delar själv och inte köper en färdig paket...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21