• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Kimso: jag har verkligen försökt förstå vad du är ute efter men det är en utmaning utifrån din formulering . Har aldrig sett att man skulle kunna köpa delar av hjul tyvärr.

Hjärtan81: garantin gäller på respektive del, håller suffletten undermålig kvalitet så reklamerar man den. Precis som allt annat man köper, oavsett om man köper något separat eller i paket.

• hjärtan81

Ok tack. Såg du va också tidigt uppe :)

• Haven09

Hjärtan81: Det va ganska så lätt att sätta ihop allt, men dock fattade vi inte vad sufflett hållaren skulle va och trodde det va till sittdelen... Så hade det varit med papper på allt och vad allt va till så hade det gått lite snabbare;)

Helt galet trevlig service... Och rätt så snabb leverans:) Jätte nöjd med Camen!

• Fröken Småland
    hjärtan81 skrev 2011-02-09 08:17:51 följande:
    Ok tack. Såg du va också tidigt uppe :)
    Alltid
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Snoppan

Fröken Småland: Hahahaha! Misstänkte att det skulle gå åt pipan! :P

• mini75

Hej alla bb ägare! Jag undrar om det finns någon bild (som ni vet) på en bb hopfälld? Jag vill få en uppfattning om hur stor/liten den blir då...
    Er tråd är så stor så jag orkar inte läsa igenom hela, antar att det finns kanske en bild i bildtråden, eller?

• Fröken Småland
    mini75 skrev 2011-02-09 10:35:16 följande:
    Hej alla bb ägare! Jag undrar om det finns någon bild (som ni vet) på en bb hopfälld? Jag vill få en uppfattning om hur stor/liten den blir då...
    Er tråd är så stor så jag orkar inte läsa igenom hela, antar att det finns kanske en bild i bildtråden, eller?
    Här är en bild ifrån en reklamfolder. Måtten kan jag tyvärr inte men när man tar bort hjulen blir den jätteliten

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 10:49:06 följande:
    Här är en bild ifrån en reklamfolder. Måtten kan jag tyvärr inte men när man tar bort hjulen blir den jätteliten
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21