• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sweetheartno1
    Joddan skrev 2011-02-06 20:41:25 följande:
    De svarta som finns är ju frog! Så det är nog dem du sett. Angående annonsen på blocket är det väl en mörkgrå eller en frogbas
    Hmm men den hade handtag som en cam ?! Det var en tjej som sålde ett par sådana för ett par mnader sedan på blocket ! Hon hade fått dom skickade från usa ?
    Men jag är ju inte så bra på detta område !
  • Joddan

Nä frog har annat lock än cameleon. Såg inte bilden tänkte om det var sittdel och varukorg bara på ett CAM-chassi...

• annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-06 20:47:01 följande:
    Hmm men den hade handtag som en cam ?! Det var en tjej som sålde ett par sådana för ett par mnader sedan på blocket ! Hon hade fått dom skickade från usa ?
    Men jag är ju inte så bra på detta område !
    Som cameleon är de enda som ska ha helsvart bas allblack och ocean.

Frog finns helsvart och har bygel, Gecko har inte bygel så har jag förmig att det är

vet inte vad du menade med har handtag annars. Har den höj-sänkbart handtag och helsvart bas men ändå inte är ocean eller allblack i grunden, så köp den inte
  • Noiis

svart finns inte i utlandet heller. och om dom har svart bas riktigt svart bas och inte är en allblack , ocean eller marc jacobs så är åtminståne basen fake.
    på e-bay fanns de förr en varning till alla som skulle köpa bugaboo. om basen var svart va den garanterat fake och där instämde bugaboo oxå. på e-bay vimlar/vimlade det en massa kopior som va skit svårt att se att dom va fake, förutom att basen va just svart!

man ska tänka på att de finns dom som köpt fake varianten, chassit pajjar och så köper man ett nytt på ex. blocket! så chassit kan mycket väl vara äkta lika så hjul. men somsagt om basen är svart så har den i grunden vart fake.

jag reagerar dock på att de inte ser ut som att liggdelslocket passar ordentligt på den bilden i annonsen.....
    men jag tror att de bara är den vanliga felsägningen och att basen faktiskt är grå!

• Joddan

Det är en svart med grå detaljer mailade säljaren mig till svar på om basen är grå!? Hehe...

• annat82
    Wailea skrev 2011-02-06 22:09:25 följande:
    Vad är detta? Lurt eller bar bra pris tror ni?

www.blocket.se/blekinge/NY_Bugaboo_Toppset_31...
    Är inte säker på att det är lurt. Mailade henne om bugaboo-chassit som ligger på tradera och fick bilder mailat till mig Och hon sa att det kommer från konkurslager

Och av egen erfarenhet kan jag säga att man kan ibland lyckas få saker riktigt billigt från konkursutförsäljningar
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21