Cerclage?
Niinis och Schäfer: Lycka till på era kontroller idag. Hoppas allt går bra!
Niinis och Schäfer: Lycka till på era kontroller idag. Hoppas allt går bra!
oj! här var det lugnt. hur mår alla?
Jag har varit på koll idag. Trodde det skulle va sista besöket hos min ord läkare innan han går i pension men han skulle visst jobba oktober ut så ny tid hos samma läkare nästa vecka. Han kollade länge å väl i tidboken innan han bokade en tid, tror eg inte att han hade tid, men har verkar inte kunna släppa mig riktigt än
Allt sgå iaf bra ut, fick även en tjuvkik på bäbisen å nu är jag 100 på att det är en lillebror. Han är ingen blyger och visade stolt upp sig
Men, skriv inget på FB el i gästboken om könet, vi försöker hålla det lite hemligt
Men Alex har redan börjat kalla bäbisen för Kalle så vi får se hur länge vi kan hålla det hemligt.
Schäfer: jag hade också funneling, öppet innifrån redan vid första kollen efter op.
Schäfer: nä, Kalle blir det nog inte. Å jag vet faktist inte varför han säger Kalle, vi känner ingen som heter så ens... Vi har pratat om flera olika namn, Simon, Markus, Elias, Andreas, Sebastian... men vi är inte riktigt överens.
Jag satte ju mitt cerklage lite senare, så första kollen efter op var jag i vecak 22 tror jag, och då var jag alltså öppen innifrån, kring vecka 30 nånting var jag öppen hela vägen ner till cerklaget.
jag har itne varit med om att dom inte kunnat se cerklaget. men det torde ju va svårare om det är som du säger, att det är för mycke ärrvävnad. jag tror inte du behöver oroa dig. kramis!
ta inte ut nått mf i förtid. blödningar i tidig graviditet är inte alls ovanligt. har haft det själv i alla gravidteter. kring vecka 7 i den här grav hade jag en rejäl blödning + molvärk, var helt 100 på mf men det var det inte.
ring och be att få komma in på vul om du vill få det kollat.
KRAM!!!
lagat supergod middag och bakat blåbärspaj med vaniljsås så att sonen förhoppningsvis blir glad när han kommer hem från skolan! Och nu ska jag mysa med lilltjejen. En till liten vore väldigt välkommen och älskad, men är det inte menat så är det inte. Men vi får hålla tummarna!