Cerclage?
Måste få berätta nått underbart. Jag hade en me&i-träff igår. det var hos en ny värdinna som jag bara träffat som hastigast 1 gång förut. Men redan då kände jag sådär "shit vilken härlig person!" Så igår hade vi en supertrevlig träff, massa mysiga mammor! I vardagsrummet hade dom en hel vägg med massa foton, bröllor, flickan när hon var liten osv. sen var det en bild på hon och hennes man, där dom höll i ett litet litet barn, och jag förstod att barnet inte hade klarat sig, syntes på bilden. iom att dom hade bilden framme så förstod jag att hon var väldigt öppen med att dom hade förlorat ett barn. så när alla gäster hade åkt och jag höll på att packa ihop så frågade jag henne. sen höll jag inte på att komma därifrån! vi pratade över en halvtimme, och det var så himla skönt. tror vi båda behövde det! Hon är en udnerbar människa, som sagt, jag känner henne inte sedan innan, men en sån som man verkligen kan öppna sig inför! Deras pojke hade dött i magen i vecka 30. När han kom ut såg dom att han var sjuk men läkarna har inte kunnat konstatera exakt vad det var. en teori är gbs, men dom är inte säkra. han var även tillväxthämmad, så liten för vecka 30. efter honom har dom fått en flicka som är 2,5 år idag.
Har aldirg tidigare kunnat prata så öppet med någon om det vi gått igenom, och som verkligen verkligen förstår! Det är en sak med trådar fär på FL å så, men att träffa nån live som varit med om samma sak, på samma sjukhus osv. Jag var alldelens varm när jag åkte därifrån, samtidigt som jag var så ledsen för deras skull.