• Thalis

Cerclage?

Niinis skrev 2011-01-12 08:10:27 följande:
    v.21 på fredag, koll idag av livmodertapp, är sjukt nervös, låt det se braaaaaa ut.....

nästa koll blir i v.24 om allt ser bra ut, gissa hur jag kommer må då! Flört inte så värst bra då 2 av mina föts i den veckan, blää att man måste ta sig igenom den veckorna igen.........
    De kommer att gå hur bra som helst!!!
    Men jag håller tummarna ändå!
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis

Om 3 veckor tas mitt cerklage bort, och jag är både glad och förväntansfull men lite nervös!
    Den dagen ska jag in till specen kl.9.00 för UL och viktuppskattning,de vill också se om bebis vänt sig osv.....

Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-12 14:23:56 följande:
    Ego: jag har fått ont i ligamenten igen. Känner lite förvärkar och så har jag blivit så otroligt trött - har ingen energi alls!?
    Dessutom så är jag konstant hungrig sedan några dagar tillbaka...
    Fy sjutton det är så jobbigt med ont!!! Kan du ta alvedon? Det hjälper liiiiite när jag har ont i fogarna.
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Lanie skrev 2011-01-12 14:23:58 följande:
    blev precis lite nedstämd.. läkaren ringde idag o sa att de hade hittat bakterier i urinen så nu blir det antibiotikakur igen.. verkar som att jag har en uvi på gång.. är så trött på att det ska vara någonting hela tiden.. har ni haft problem med uvi under era graviditeter?
    Inte med UVI men jag har ju gbs och fick ta flera kurer vid förra graviditeten eftersom de orsakade sd.
    Och det gick ju hur bra som helst, jag vet att man oroar sig men det kommer att gå lika bra för dig med.
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-13 13:19:41 följande:
    Tar alvedon ibland mot foglossningen, känns trist att behöva "spä" på det ännu mer. Det är ju inte bra att ta alvedon för ofta och jag hoppas ju att jag har många veckor kvar....
    Men lite bättre idag faktiskt
    Hur mår du själv?
    Skönt att det känns bättre idag!! Vet ju hur ont det gör....
    Med risk att vara elak så måste jag säga att jag mår toppen Visst har jag ont men det är ingen nyhet precis
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-13 13:41:06 följande:
    Då hoppas jag att John Blund kommer till dig!
    Det hoppas jag med!
    Kram Magda!
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-13 14:02:00 följande:
    Härligt Visst är det konstigt hur man kan "bortse" från hemsk smärta som foglossning när man har så mycket värre saker att oroa sig för
    Vi är osäkra på om Mountain Buggyn kommer in i vår hiss så vi måste låna hem en och prova innan vi beställer... Men jag är rädd för att den inte kommer få plats och då finns det bara vagnar "på höjden" och jag vill INTE ha en sån
    Visst är "nya modellen" från 2010?
    Visst är det konstigt

Nej, den nya är årets modell därför är den lite dyrare.
    Var och kollade vagnen igår och den bör få plats i en normal hiss.
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    MiScHoOo skrev 2011-01-13 18:22:28 följande:
    Hej kära vänner, nu tittar jag in igen. Jag har inte blivit gravid än eftersom jag fick ta bort gallblåsan för en tid sen och vi ska börja jobba på det i nästa månad så av nyfikenhet, vem har fått barn och hur har det gått för er som är gravida, finns det några hemligheter,,, är så nyfiken
    Men oj,hur mås det efter op?
    Inga bebisar ännu men om några veckor så kommer Magda bebis och sedan min
    Snart mamma- igen!!
  • Thalis

Schäfer: Fick no låna vagnen? Hur gick det?

Snart mamma- igen!!
  • Thalis
    Schäfer skrev 2011-01-14 15:25:56 följande:
    Han har inte haft tid att åka förbi, hoppas på helgen!!!
    Ok,hoppas att den passar för den är hur bra som helst!
    Vi ska hämta våran nästa helg, den har faktiskt kommit redan!!!

Denna helh ska vi kolla bilar, det blir nämligen lite trångt med 3 barn i en Saab 9.3 sport kombi......
    Fast de är egentilgen makens sätt att köpa sig en ny bil utan att jag klagar!
    Snart mamma- igen!!
Svar på tråden Cerclage?